11 Ekim 2008 Cumartesi

YANKI'NIN SİPARİŞİ ANI DEFTERİ


Daha önceki yazılarımda bahsetmiştim. Engin Bebek için yaptığım anı defterini kuzenim Yankı çok beğenmişti, hatta doğum günü hediyesi olarak Anı Defteri siparişi vermişti.
http://yldoz.blogspot.com/2008/09/kapi-ss-bir-ocuun-sahip-olabilecei-en.html




E yapmasak olmaz. 18 Ekim'de 8 yaşına basacak olan Yankı'ya bebek işi bişey olmasın diye daha önce pitikare kumaşla yaptığım kaplamayı beyaz polarla yaptım bu sefer. Beyaz fistonun içinden pembe kurdele geçirerek şerit halinde sadece iç taraftan silikon tabancasıyla tutturdum. Dış yüzlerde fistodan taşıp çirkin bir görüntü oluşturmasın diye. Bu işlemler bitti bu sefer daha önce odası için yaptığım kapı süsüne uygun diye kapağına papatya koyacaktım ama kelebek te koysammı koymasammı, sadece çiçekli veya kelebekli mi olsa karar veremedim. Veya olmadı tahtakaleden başka bişey mi alayım karar veremedim. Hiç olmadı alacağım silikon tabancasını yanıma kendi nasıl istiyorsa o şekilde yapıştırayım. Evet evet en mantıklısı bu gibi geldi.Evet Yankı'nan anı defteri kısmen bitti. Onun için biraz rahatım. Doğum gününe giderken birde şekilli kurabiyeler yaptım mı işte sana güzel bir doğum günü hediyesi.

Bakalım 'Bir çocuğun sahip olabileceği en iyi Kuzen' ünvanıma busefer ne ne eklenecek...

7 yorum:

BONCUK HANIM dedi ki...

Hımmm ne güzel kuzensin sen öyle.Allah bize de nasip etsin. Kuzeninin de değerini bilir inşallah Yankı. Defter gayet başarılı olmuş.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ünvan yeterince güzel başka ekleme yapamadık. Çok güzel olmuş defter

Yelda dedi ki...

boncuk hanım, çocukla çocuk yorumlarınız için teşekkürler

Bitki Cadısı dedi ki...

defter çok güzel olmuş,eline sağlık,bence kelebek ve çiçek koy üstüne

Yelda dedi ki...

ikisi bir arada kötümü durur acaba diye kararsız kaldım

Adsız dedi ki...

Gayetde güzel bence Yelda'cım.Ben sanırım bu yazını 10 marifetde görmüştüm. elelrine sağlık.

anı defteri modelleri dedi ki...

ben bir sitede gördüm çok farklı ve değişik modellerde anı defterleri mevcut. Nazar boncuklu modellerden aldım çok hoşuma gitti. işçilikte çok güzel model alınacak örnekler çok tavsiye ederim