8 Ekim 2008 Çarşamba

ORGANİK OYUNCAKLAR


Çin malı oyuncakların zararlı olduğunu öğrendikten sonra aldığım herşeyin organik olup olmadığına dikkat etmeye başladım.
Eskiden bukadar oyuncak yoktu. Oyuncaklarımızı hep Almanya'daki teyzem getirirdi. Ben özenle oynarken Yeşim iki günde parçalardı kendi oyuncaklarını. Hala durur oyuncaklarım. Ve bu yüzden Sunay Akın'ı çok sevmeme rağmen Oyuncak Müzesini açtıktan sonra sevgim daha çok arttı.
Evet sıra geldi Engin Bebek için yaptığım organik oyuncaklara. Hem sağlığı hemde eğer annesine çekipte atıp kırmasın diye, oyuncaklarıyla güzel güzel oynarsa ilerde bunları bana teyzem yapmış diye saklar diyede düşünerek başladım yapmaya. Tamamen polarlarla yapılmıştır. Daha önce de arkadaşlarımın, eşin dostun çocukları içinde yapmıştım.







Favorim Bu renkli olan hepsinin içinde çıngırak var.

6 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Aman da aman hepsi çok şirinler. Engin bebek böyle teyzesi olduğu için çok şanslı

Unknown dedi ki...

Blogunuzu gezdim. Çok güzel. Harika işler yapıyorsunuz. Ellerinize sağlık.

BONCUK HANIM dedi ki...

Yelda ne kadar beceriklisin.Oyuncakların tasarımlarını kendinmi yapıyosun? Çok profesyonel olmuşlar. Gerçekten çok beğendim.

Mehtap dedi ki...

Bende seni yeni keşfettim yeldacığım hepsi birbirinden cici ve güzeller.Ellerine sağlık.bundan sonra daha sık ziyaret edeceğim.Bebeğinizi de Allah bağışlasın, allah analı babalı büyütsün ve sağlıklı,hayırlı ve uzun ömürler versin.sevgilerimle.

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Elinize saglik hepsi cok guzel olmus. :)

Dragonfly dedi ki...

Sertikalı organik oyuncaklar satın almak için :
www.organikturk.com