22 Ekim 2008 Çarşamba

Engin Bebek Teyzesiyle tanıştı

Evet, haftasonu Antalya’daydım. Haftasonum nasıl geçti derseniz çok güzel geçti. Enginimiz teyzesiyle tanıştı. Gözünü bir iki kere açtı oda karnı acıkıp, altı kirlenince. Sen kalk 750 km yol git beyimiz paso uyusun. Ben rahat durmadım tabi uyandırmaya çalıştım ama iki mıkırdadı uykuya devam. Maaşallah anneninde paşamızında sağlığı çok iyi. Sabahtan akşama kadar fotoğraf çektim durdum. Baktım bizi takan yok dünya Engin’in etrafında dönüyor gak dedi, guk dedi çıktık babamla beraber Lara Plajı’na gittik.



Aylardan Ekim ama herkes denizde. Bikinimi giyip gitmediğime pişman oldum.
Yürüdük sahil boyunca deniz kabukları topladık, önümüzdeki günlerde değerlendirmek üzere. Eve döndük tekrar Engin Bebeği rahat bırakmadım. Öyle poz ver, böyle poz ver. Uyansın diye şarkılar söyledim yok. Paso uyudu bizimki. E onun için herhalde uyusunda büyüsün diye söylenir hep ninniler. E hadi uyusun büyüsün şimdi, büyüsün ki sonra çok oynayalım beraber.
Mis kokulu paşamızı bırakıp gelmek zor geldi.
Teyze izninide kullanıp pazartesi İstanbula döndüm. Dün işyerindeki halimi görmenizi isterdim
Akşam saati başımda huni dolanıyor gibiydim. Delirmiş bir vaziyette. Gelen giden işini isteyen eve kendimi nasıl attım bilmiyorum. Akşam pilim bitmiş vaziyette yayıldım koltuğa uzattım ayaklarımı.
Doğdu doğacak derken Şaka maka Engin Bebek bugün aramıza katılalı 8 gün oldu.

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

maşallah, uyusun teyzesi uyandırma, o uyku dolu saatlere annenin çok ihtiyacı var.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

41 kere maşaallah, çok şeker teyzesi:)

Adsız dedi ki...

tütütü maşallah canım allah nazarlardan saklasın