10 Ekim 2008 Cuma

BARDAK ALTLIĞI


Dün 10marifet.org ta tespitböcee'nin yollamış olduğu bardak altlığı çok hoşuma gitti. Yorum olarakta göndermiştim. Malzemelerim vardı. Zaten yaptığım bütün şeyleri internette gördüklerimden esinlenerek veya bende yapabilirmiyim diye düşünerek başlıyorum. Çoğu zamanda daha farklı ve daha güzel şeyler çıkıyor ortaya. Eve gider gitmez başladım yapmaya
İlk önce bilgisayarda deseni çizip çıkarttım. Düzgün çizmek isterseniz dairesi bir CD büyüklüğünde. Siyah keçem varmış, Beyaz keçem kalmamış.



Beyaz parçalarıda polardan kestim. sonra bali ile yapıştırdım. Yalnız bir tavsiyede bulunayım ortalarından belirli yerlerden yapıştırmak daha iyi oldu bir tanesinin her yerine sürmüşüm teğelleme esnasında iğne zor batıyor.

Zıt renklerde iplikler kullanarak fotoğraflardaki gibi teğelliyorsunuz. Hepsi bu kadar. Fotoğraflamak için sadece iki tanesini bitirdim.


Fotoğrafları çektim, bu arada da kanal D 'de yayınlanan Annem dizisini izliyorum. Hadi dizi bitene kadar geri kalanlara devam edeyim derken onlarıda bitirdim. Bitirdiğimde Saat00.03 ti.

E dizide 00.05 te bitti. Çok hoşuma gittiler. Yapılmasıda çok basit aslında teğellemek biraz el oyalıyor. Ama sadece yapıştırarakta yapabilirsiniz. Umarım sizlerde beğenirsiniz.

7 yorum:

BONCUK HANIM dedi ki...

Yelda bardak altlıkların da çok güzel ama şu senin kolundaki saat varya...Eşimin saatinin aynısıydı..Bi ara bu saatlere takmıştı kafayı.Nerdeyse gidip gelip 50 tane falan aldı bunlardan ve etrafında kim varsa hediye etti. Çok şık duruyor, ben de bayılıyorum bu saatlere. Atatürk'ün imzasını taşıyor.Harika..

GeCe dedi ki...

çok güzel olmuşlar bence tv seyrderken böyle şeyler yapmak iyi oluyor. Hem boşa gitmemiş oluyor vakit

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuşlar. .siyah beyaz daha hoş duruyor.. tespitbocee

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şık olmuş.

Adsız dedi ki...

çok kolay ve şık bir çalışma,ellerine sağlık.dizi seyrederken bu tarz çalışmalar yapmak çok iyi oluyor dimi:)))

Adsız dedi ki...

Valla gördüklerini bilmem ama seninkiler çok cici olmuş hala geziyorum bloğunu.bu arada sevdim yaptıklarını canım bloğuma ekledim seni arzu edersen sen de eklersin beni. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş. Ben de denemek istiyorum fakat keçe bulamıyorum bu incelikte. Genelde ya cok kücük parcalar halinde ya da işlenmiş olarak satıldıgını gördüm. yastık ve minder kılıfı yapmak istiyorum. büyük paftalar halinde satın alabileceğim bir adres biliyor musunuz?