16 Ekim 2008 Perşembe

TEYZE İZNİ - Oğluş Görmeye Gideceğim


Biletimi aldım. Cuma akşam Antalya'ya gidiyorum.
Bu arada Pazartesi günüde izinliyim. Bu ne izni demeyin. TEYZE İZNİ.

Millet doğum izni alıyoda niye benim başım kelmi teyze oldum bugüne bugün. Toparladım bütün gidecekleri, zaten bayram izninde hepsini götürmüştük ama kendimi durduramayıp birsürü şey alınca tekrar gidecekler çoğaldı. Bu resimde görünenleride Fuar Babyden aldığım Nattou nun ürünü. Müzikli. Okadar hoş müziği varki ben bile mışıl mışıl uyuyabilirim. Birde oturdum ne eksiğimiz var diye düşünerek ÇİŞ Çadırı yaptım. Biraz gülücez gidince. Yükleyeceğim onuda...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hehe ne cici yazmışsın canım ya mis gibi kokar doya doya öp kokla

ceyt dedi ki...

güle güle git canım benim.bebişi de bolca öpersin artık.miss gibi kokar o şimdi.benim için de öp olurmu.
sevgiler...