7 Ekim 2008 Salı

ANNEMİN ENGİN BEBEK İÇİN YAPTIĞI UYKU SETİ


Evet annenim büyük bir hevesle beklediği torunu Engin Bebek için yaptığı uyku seti. Daha önce resimlerini çekmiştim ama bayram tatilinde Antalya'ya da gidince bebek karyolasına yerleştirilmiş haliylede fotografladım. Üzerlerlerindeki desenleri bilgisayarda çizdim. Boy boy ayarladım. Annemde seten, kumaş ve polarlarla aplike yaptı. Annem çok güzel nakış yapar. Ama bir elbezi bile kesip biçemez. Bir şevk geldi, bir cesaret kesti biçti astarladı, geniş kurdeleden fırfırlar yaptı kendide hayret etti ama yaptı işte.



Kapı süsü yaparız diye yaptığım bebek arabası şeklindeki süsü karyolanın ucuna taktık. Uyku setindeki desenlede uyum sağlayınca hoş oldu. Hem karyolanın yanı boş kalmadı hemde değişik oldu.

Buda kapı süsümüz. Daha öncede resimlerini eklemiştim. Ama kapıda çok hoş oldu.

Evet buda bebe sepetimiz. Bebek şekerleri kolide gittiği için içine yaptığım organik oyuncaklarla, şampuanlarla doldurduk. Bayram öncesi Engin Bebeğimizin odası biraz olsun hazırlandı.

8 yorum:

sssssvebbbbb dedi ki...

iyi akşamlar ben sibel blogunuzu gezdim benim de 2 aylık bir bebişim var ve organık oyuncaklarınızı çok merak ettim nasıl yaptığınızı ve resimlerini de sakıncası yoksa ekleyebilir misiniz

Unknown dedi ki...

merhaba...bir yerlerden geldim buralara..baktım pek cici bici herşey.çıkamadım.öncelikle bebiş sağlık gelsin dileklerimi yazayım.pekte kısmetli olmuş.ne güzellikler hazırlanmışş.herşey harika.
sevgiler.

Cocukla Cocuk dedi ki...

hepsi cok guzel gorunuyor annenizin ellerine sağlık

GeCe dedi ki...

çok güzeller, bişey sorucam kapı süslerindeki araba ya da ay onlar hazır alınıyor değil mi? Nerden aldınız? Değilse nasıl yaptınız?

Mehtap dedi ki...

analı kızlı marifetliymişsiniz maşaallah.Bebeklere ait herşey çok şirin oluyor ve de sizin elinizden dahah da güzelleri çıkmış.Ayrıca kızkardeşinizde çok şanslı hani.Allah muhabbetinizi bozmasın.sevgiler.

deneme dedi ki...

merhaba
bu resim ve yazıları blogunuza ekleyeli yıllar olmuş ancak benim de oğluma istediğim uyku seti ve mobilya süslemesi bunlar gibi.. eğer mümkünse mobilya üzerine yapmış oldugunuz bebek arabası şeklindeki süsün nasıl yapıldıgını anlatabilir misiniz..
tesekkurler..

Yelda dedi ki...

Merhaba Gülden Hanım
Öncelikle blogumu ziyaretiniz için teşekkür edeyim. Aslınya yaımı oldukça kolay ostediğiniz büyüklüğü aşağı yukarı kafanızda belirledikten sonra tabak, tencere, tepsyardımıyla bir kartona daire çiziyorsunuz 1/4 ünü kesip çıkarttıkta sonra ben polarla kapladım siz arzu ederseniz setenlede kaplayabilirsiniz. Tekerleklerise uygun boyda kartona daireler kesip pötikare kumaşla kaplayıp üzerine tekrar daha ufak polar kumaş daireler yapıştırdım. Tüllerlede fotograftaki gibi süsüledim hepsi bu kadar
Umarım yardımcı olabilmişimdir
Sevgiler

deneme dedi ki...

Yelda hanım blogunuz cok güzel.. Eski kayıtları da geziyorum, çok güzel şeyler var.. dönüşünüz için de çok teşekkürler, çok hoş olmuş, umarım ben de becerebilirim :) ellerinize sağlık..