13 Ekim 2008 Pazartesi

TEL BEBEK ŞAZİYE

İsmi Şaziye olanlar bana alınmazlar inşallah. Bebek ortaya çıkınca ismini Şaziye koymak geldi içimden. Boncuk Hanım'ın http://boncukhanim.blogspot.com/ internet sitesinde gördüğüm tel bebeklerden yapmaya karar verdim akşam otururken. Başladım teli kıvırmaya başını ve kollarını problemsiz yaptım.





Bedenide tamam. Sıra geldi bacaklara birtanesi bitti diğerini yapıyorum aman allahım koptu. Teli çok mu kıvırdım ne. Az ucunu biraz açtım diğer bacağa bağlamak için. Bu sefer ne oldu beğenirsiniz ikiside koptu. Ağlamak İstiyorum.



Ne olacak şimdi. Silikon tabancam nerde benim. Hemen taktım fişe. Yapıştırdım ama olacak mı bakalım. Neyse üstüne iplerle geçerken şıkı sıkı sağlamlaştırdım. Oh neyse düzeldi.


Kırmızı iple üst bedeni sardım. Saçlarını da boncuk hanımınki gibi beceremem gibi geldi bende siyah ip kestim ikişer ikişer tele düğümledim. Oldu sana sırma saç. Polardan ufak bir parça kesip birde etek yaptım.




Eh fena olmadı hani. Saçları saçak saçak mı oldu ne. Toplayalım bakalım. Böyle daha güzel oldun Şaziye. Arkasına bir iğne. Artık benimlesin Şaziye..


5 yorum:

BONCUK HANIM dedi ki...

Yeldacım tel bebeğin harika olmuş. Her elden farklı çıkıyor dimi.

ceyt dedi ki...

merhaba canım.blogunu çocukla çocukta gördüm.ve çok beğendim.çok güzel paylaşımların var.ellerine emeğine sağlık.tekrar görüşmek dileğiyle..
sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

şirin olmuş şaziye, ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

merhaba sayfanı yeni gördüm çok güzel çok şirin şeyler var ellerine sağlık bende beklerim linkini alıyorum müsadenle

Adsız dedi ki...

Çok şeker olmuş Yelda aklınla bin yaşa :)