13 Ekim 2008 Pazartesi

TEL BEBEK ŞAZİYE

İsmi Şaziye olanlar bana alınmazlar inşallah. Bebek ortaya çıkınca ismini Şaziye koymak geldi içimden. Boncuk Hanım'ın http://boncukhanim.blogspot.com/ internet sitesinde gördüğüm tel bebeklerden yapmaya karar verdim akşam otururken. Başladım teli kıvırmaya başını ve kollarını problemsiz yaptım.





Bedenide tamam. Sıra geldi bacaklara birtanesi bitti diğerini yapıyorum aman allahım koptu. Teli çok mu kıvırdım ne. Az ucunu biraz açtım diğer bacağa bağlamak için. Bu sefer ne oldu beğenirsiniz ikiside koptu. Ağlamak İstiyorum.



Ne olacak şimdi. Silikon tabancam nerde benim. Hemen taktım fişe. Yapıştırdım ama olacak mı bakalım. Neyse üstüne iplerle geçerken şıkı sıkı sağlamlaştırdım. Oh neyse düzeldi.


Kırmızı iple üst bedeni sardım. Saçlarını da boncuk hanımınki gibi beceremem gibi geldi bende siyah ip kestim ikişer ikişer tele düğümledim. Oldu sana sırma saç. Polardan ufak bir parça kesip birde etek yaptım.




Eh fena olmadı hani. Saçları saçak saçak mı oldu ne. Toplayalım bakalım. Böyle daha güzel oldun Şaziye. Arkasına bir iğne. Artık benimlesin Şaziye..


6 yorum:

BONCUK HANIM dedi ki...

Yeldacım tel bebeğin harika olmuş. Her elden farklı çıkıyor dimi.

ceyt dedi ki...

merhaba canım.blogunu çocukla çocukta gördüm.ve çok beğendim.çok güzel paylaşımların var.ellerine emeğine sağlık.tekrar görüşmek dileğiyle..
sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

şirin olmuş şaziye, ellerine sağlık

nazardeymesin07.blogspot dedi ki...

merhaba sayfanı yeni gördüm çok güzel çok şirin şeyler var ellerine sağlık bende beklerim linkini alıyorum müsadenle

Craft Woman dedi ki...

Çok şeker olmuş Yelda aklınla bin yaşa :)

珊珊李 dedi ki...

教育,國語辭典,大學,大學,教育局,高中,高中,體育,體育台,教育網,高雄縣,字典,大學,教育局,教育,台中,大學,教育大學,辦公室,體育,育嬰津貼,教育,教育局,教育,育達商職,科學,育樂,教育,廣播電台,台中市,屏東,教育大學,教育部,新竹,育嬰假,教育網,月眉,性教育,育英,育英護專,推廣教育,幼兒教育,喜滿客,天堂,喜來登,夢時代,影城,壽喜燒,京華城,喜帖,喜餅,壽喜燒,喜鴻假期,西喜,專家,牧羊犬,夢時代,喜鴻,春喜,喜多,灰太狼,天喜,專家,壽喜燒,繁殖,燒肉店,喜歡,喜歡你,喜宴,喜美