30 Ekim 2008 Perşembe

GIT GIT GIDAK YUMURTAM SICAK

Geçen sene yumurtalık yaptım bütün sene. Aslında ilk gördüğüm modeli tavşan şeklinde olandı onunda kulakları bir bütün şeklindeydi. Bilgisayarda çizimini yaparken kulak çizdim sanki daha sevimli geldi bana. Sonra tavşanla yumurta ne alaka dedim kendi kendime. Tavuk çizdim ikinci bir seçenek olarak. Yapınca ikiside hoş oldu. Ve bütün kış eşin dostun çocuklarına yumurtalık yaptım. Yumurtalık demek doğrumu bilmiyorum ama yumurta termosu. Oda olmadı. İsmini siz koyun artık.
Kahvaltı sofralarınızda çok hoş bir dekoratif görüntü oluşuyor. Hele çocuklu evlerde yumurtalar bu şekilde sofraraya geldiğinde yüzlerindeki ifadeyi görmeniz lazım. Çocuklarıda geçin kahvaltıya gelen eş dost bile acayip keyif aldılar görüntüden. Bayağı bir yaptım anlayacağınız bunlardan. Malzemesi bildiğimiz polar. Kenarlarını iğneyle birleştirdim. Boyunlarına işe kurdeleyle fiyonk yaptım.

Hatta bunları değerlendirebilirmiyim düşüncesiyle http://www.elisipazari.com/index.php/cPath/25?osCsid=169213ec606edeb5ad3dab445c8961e2 e gönderdim.


2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Yelda, bizde geçen yıl keçeden yumurtalık yapmıştık. Çocuklar keyif alıyorlar gerçekten. Çok güzel olmuşlar, bol satışlar diliyoruz el işi pazarında.
Bizim yazı bayağı eski bakmak istersen ;
http://www.cocuklacocuk.com/index.php/keceden-yumurtaliklar/

Adsız dedi ki...

merhabalar.çok güzel olmuş emeğinize sağlık.yapımıda kolaya benziyor.benim kız yumurta pek sevmez belki bu sayede yedirebilirim...sevgiler