17 Ekim 2008 Cuma

ÇİŞ GEMİSİ - ÇİŞ ÇADIRI :)))



Dünde bahsetmiştim. Engin bebek için ne yapmadım diye düşünürken aklıma Çiş Çadırı geldi. 10 marifet sitesinde görmüş çok gülmüştüm.
http://www.10marifet.org/ara/%C3%A7i%C5%9F%20%C3%A7ad%C4%B1r%C4%B1 Bu seferde matrak bişey olsun düşüncesiyle bende bir iki tane polardan KULLAN AT ÇİŞ ÇADIRI yaptım.



Hatta abartıp ÇİŞ GEMİSİ. Çiş çadırı oluyoda çiş gemisi neden olması. Hatta daha mantıklı gemi nerde gidiyor denizde. Çocuk altına yapınca ne olur göl. E göl deniz kısmen bağlantılı.


E bizim Engin'imizin bu göl için neden bir gemisi olmasım.
Bu gölden ENGİN denizlere açılmak için.

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ilk gordugumde de çok gülmüştüm bu çadırlara:)) eline sağlık güzel olmuş kayık fikri de orjinal..

Unknown dedi ki...

merhaba..
öncelikle gözünüz aydın.son uğradığımda bebiş bekleniyordu.
sağlıkla büyüsün.
hediyeleri süper,hele bu hele buuu.:))

nalan dedi ki...

çok tatlı yazmışsın yeldacığım.sen engin bebeğe ben de ertuğrul (traş oldu abioldu bizimki )abiye kavuştum istanbuldayım.