22 Aralık 2009 Salı

PASAJIM'DA YILBAŞI İNDİRİMİ

Yılbaşı üzeri yeni taçlar yaptım.
Ben yaptım diye demiyorum bu seferkiler çok güzel oldular.
Fiyatlara kargo dahil arkadaşlar.
Hepsinden bir adet var. Yalnızca sizde olacak bu taçlar.
İkinci bir teki yok.
Bu taçların haricinde çok güzel Chanel kolyeler, mikili küpeler, organze çiçekli incili kolyeler mevcut. Tabiki Ahşap bardak altlıklarını unutmayalım.
Hepsi sizler için indirimli ve kargo ücreti yok.
Ve SÜRPRİZ HEDİYELER ile gönderilecektir
Bence PASAJIMI bir gezin derim arkadaşlar

6 yorum:

3prenses dedi ki...

ay hepsi çok güzel olmuş.ellerine sağlık.

Stil Direktoru dedi ki...

Bol satışlar canım

Adsız dedi ki...

pasajındaki yenilikleri farketmiştim zaten hepsi çok güzel olmuş .. Bol satışlar...

M. Céu Fernandes dedi ki...

Hello Yelda.
Thanks for your visit!
Loved your work!
Take care.
Maria

minikmini dedi ki...

çok güzel olmuş bu taçlar,pasajındaki diğer ürünlerin de öyle...
çok satış yapman dileğimle...

Bucanni dedi ki...

Hepsi çok güzeller bol kazançlar yeniyılda mutluluklar :)