1 Aralık 2009 Salı

MİCKEYLİ YILBAŞI TAÇLARI

Yılbaşı için yaptığım bu şirin taçlar pasajımda.


Bayram bitti işbaşı yaptık. Güzel bir bayramdı. İstanbulda havada güzeldi. Bayramın 3 günü öğlene kadar yağış vardı ama öğleden sonra açtı. Allah eksik etmesin gelenimiz gidenimiz bu bayramda da eksik olmadı. Valla kaç fincan kahve yaptığımı bilmiyorum. Kaç demlik çay demlendi gün içinde. Çay servisi tatlı servisi. Yemek saatine kim denk geldiyse masalar hazırlandı. Yorucuydu ama güzeldi. Sabah gelirken siparişlerimi kargoya teslim ettim.
Aralık ayı geldi yılbaşı yaklaşıyor pasajıma yeni yeni ürünler ekledim.
Hediye edebileceğiniz kendinize alabileceğiniz hoş şeyler.

Yurtiçi kargoyla anlaşmam vardı fakat bazı gönderilerimde problem yaşadığım için iptal ettirdim. Şimdi Ptt kargo ile gönderiyorum. Onun için kargo ücreti fiyatlara dahil. Ama anlaşmam var diyenler için kargo ücreti fiyatlardan düşülür.

İlgilenenler yorum bırakırsa fiyattı belirtebilirim.

İyi bir hafta diliyorum

13 yorum:

Adsız dedi ki...

çok şeker taçlar bunlar da,ellerine sağlık yelda :) (minikmini)

GeCe dedi ki...

canım bayram öncesi ziyaret edemedim öncelikle kutluyorum bayramını yine harika cicler yapmıssın

sibel dedi ki...

ÇOK ŞEKERLER.

KokoSh dedi ki...

müthiş ya bayılldım yaptıklarınızaa elinize sağlıkkkkk

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Yeldacığım çok şık ve tatlı olmuş taçlar.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Stil Direktoru dedi ki...

Heyo çok şeker olmuş tatlım buda :)

MAVİANNE dedi ki...

çok beğendim
ellerine sağlık
tam yılbaşı için
keşke kızım olsaydı diyorum böyle cicileri görünce :))

perisihri dedi ki...

çok şirinler ellerine sağlık

elif şen dedi ki...

merhaba ben elif yeni tanıyorum seni çokda memnun oldum. yaptıklarına bakarken dalmışım:) harika bir kitap gibi sürükledi beni tekrar görüşmek dileğiyle hoşcakal.

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şekerler Yelda'cım. Ptt kargo konusunda da iyi yapmışsın.

perisihri dedi ki...

çok tşk ederim bende çok memnun oldum.Bende senin yaptıklarını çok beğeniyorum.Takipteyim:)

birtanesi dedi ki...

Yaptiklarinizi gordum ve cok ama cok hosuma gitti, özlelikle su ani defterleri inanilmaz bi güzellik cikarmisiniz ortaya. Ben danimarkadan yaziyorum sizden bir ricam olacak ani defterlerini nasil yaptiginizi tam net olarak anlatirmisiniz ? adressimi eklerseniz sevinirim :) msn kullaniyorsaniz tabi umarim okursunuz yazdigimi ve cvp verirsiniz mail olarak ..

birtanesi dedi ki...

Yaptiklarinizi gordum ve cok ama cok hosuma gitti, özlelikle su ani defterleri inanilmaz bi güzellik cikarmisiniz ortaya. Ben danimarkadan yaziyorum sizden bir ricam olacak ani defterlerini nasil yaptigini tam net olarak anlatirmisiniz ? adressimi eklerseniz sevinirim :) msn kullaniyorsaniz tabi umarim okursunuz yazdigimi ve cvp verirsiniz mail olarak ..