30 Aralık 2009 Çarşamba

MUTLU YILLAR

YENI YILIN DOSTLUKLARIN ÇOĞALDIĞI
BAŞARININ SÜREKLİ OLDUGU
SEVGİNİN HİÇ EKSİLMEDİĞİ
YAŞAMI DOLU DOLU YAŞADIĞINIZ BIR YIL OLSUN
NİCE SENELERE.

Birgün önceden başladım kutlamaya biliyorum ama
bu akşam uçuyorum Antalya'ya.
Dün akşam komşuların hediyeleri dağıtıldı bugün işyerindekilerin hediyeleri verilecek.
Yılbaşını Antalya'da karşılayacağım.
Onun için bugünden herkesin yeni yılını kutlamak istedim.

2010'da da güzel paylaşımlarla hep birlikte olmak dileğiyle
MUTLU YILLAR HERKESE

KUCAK DOLUSU SEVGİLER


19 yorum:

Adsız dedi ki...

sana da mutlu yıllar yelda cım...yeni gelen yıl gönlünce olsun inşallah

Unknown dedi ki...

mutlu huzurlu sağlıklı yeni yılların olsun

*kelebekana*-* dedi ki...

***YENİ YILDA TÜM SEVDİKLERİNLESAĞLIKLI VE MUTLU OL...**

Nur dedi ki...

mutlu yıllar. yeni yılda inşallah herşey istediğin gibi olur canım..

minikmini dedi ki...

sana da mutlu yıllar yelda,herşey gönlünce olsun yeni yılda da,engini öp bizim için olur mu :)

nalan dedi ki...

en iyi dileklre ve sevgiler,
Tadını çıkar herşeyin

hepsusluydum dedi ki...

Mutlu yıllar, sevgiyle ve dostlukla Zehr@

embir dedi ki...

Mutlu yıllar...

bahar yorgun dedi ki...

sizinde yeni yılınız kutlu olsun. yeni yıl sağlık ve mutluluk getirsin

nrhnmrl dedi ki...

keyifli bir yıl diliyorum yeldacım

Ayca Karaoglan dedi ki...

Güzel arkadaşım benim, Antalya'da ailenle harika bir yılbaşı tatili geçirmeni diliyorum.

Tüm umutlarının gerçekleştiği, harika bir yıl diliyorum sana. Kocaman öpücükler hem Engin'e hem sana :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sana da mutlu yıllar Yelda'cım, yeni yılda herşey gönlünce olsun

Ada Deniz dedi ki...

mutlu ve huzurlu bir yıl dilerim

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Mutlu yıllar canım...

Lúcia dedi ki...

Hi my dear,

Happy New Year!
Feliz Ano Novo!

Lúcia
www.fazemosdeconta.com

GeCe dedi ki...

mutlu yıllar canım iyi gezmeler engini bol bol öp bizim için

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hayırlı seneler canım...

Yelda dedi ki...

Herkese güzel dilekleri için çok teşekkür ederim
Sevgiler

MAVİANNE dedi ki...

teşekkürler geçmiş olsun dileklerine

MUTLU YILLAR CANIM