28 Aralık 2009 Pazartesi

KAĞIT HAVLUDAN KARDAN ADAM

Herkese iyi bir hafta diliyorum
Bu hafta sonu pasajıma yeni ürünler ekledim
Yılbaşı hediyelerin birçoğunu hazırladım
Siparişler vardı onları kargoya verdim bu sabah.
Bu arada daha önce yabancı bir blogda görmüştüm ama kaydetmemişim,kağıt havludan kardan adam yaptım. Ama orjinali tuvalet kağıdından yapılmıştı. Bu sene pek birşey yapamadım diye üzülürken bu kardan adamda aradan çıktı.
Orjinali gibi tuvalet kağıdından yapmayı planladım ama parçaları büyük kesmişim olmadı bende kağıt havlu rolasuna monte ettim parçaları.
Yapmak isteyenler için siyah gözler, ağız ve burun keçe parçası, düğmeleri seten parçası ve organze kurdele kullanıldı.
Umarım beğenmişinizdir.
Sevgiler

7 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))
şimdi bu güzelliğe bir göz kırpmamak olmazdı :)

Gio Ve dedi ki...

It happened I arrived here. Very nice indeed. CONGRATULATIONS!
Best wishes from an Estonian living in Italy.

minikmini dedi ki...

çok güsel olmuş yelda,çok sevimli,ellerine sağlık :)

Ayca Karaoglan dedi ki...

Yaratıcı arkadaşım benim, çok eğlenceli bir kardan adam olmuş :) Ellerine sağlık! Şimdiden yeni yılın kutlu olsun, yeni yılda herşey gönlünce olsun!!!

Nur dedi ki...

çok sevimli olmuş ellerine sağlık canım :)

SMİLENA dedi ki...

harika olmuş.mutlu yıllar canım !!!

sesiber dedi ki...

e bir hafta oldu, 2010 eskidi, neredesin bakiim sen?