7 Aralık 2009 Pazartesi

Geri Dönüşüm JACOBS KAHVE kutularım

Herkese iyi bir hafta diliyorum.
Pasajımla fazla ilgilendim yaptıklarımı sizlerle paylaşmaya fırsatım pek olmadı.
Bu geri dönüşüm kutularımı bir etkinlik olurda onda paylaşırım diye bekliyordum ama dayanamadım.
Avcılar'da ismini vermiyim bir market vardı kapandı. Epeyden beride dükkan öylece boş duruyordu. Babam beni metrobüs durağından aldı bir akşam eve geliyoruz arabayla.
Kapısının önünde koca kamyon trafiği kapamış, marketin içinde nekadar stand ne kadar raf
varsa yüklüyorlar bu JACOBS kahve standı ve bunun gibi birçok raflarda kenarda hurdacı kırıp kırıp el arabasına yüklüyor.
Trafik durmuş durumda bir karşı şerit geçiyor bir bizim şerit. Gözüme bu standı kestirdim
İndim arabadan, gittim hurdacı adama bu standı ben alabilirmiyim dedim.
Adamda şsşkın şaşkın al abla işini görecekse dedi. Aldım ama bu seferde babam söylenmeye başladı nasıl götüreceksin koca şeyi diye. Neyse ıkış tıkış arabaya yerleştirdik.
Birde yukarı kadar söylene söylene çıkardı. Öyle kullanıyım raf olarak malzemelerimi koyarım dedim ama odamda sığdıramadım. Bende (yine babamın yardımıyla raflarını çıkarttırdım)
Bir güzel sildim.

Daha yapışkanlı kağıtla kutular kaplamıştım hatırlarsınız. Onlara takım olsun odamda diye aynı yapışkanlı kağıtla kutulrın içlerini kapladım.
Ufak parçalar kesip üzerlerinede kapıştırdım.

İki bölmeli 2 kutum oldu. Oldukçada kullanışlı şu anda içlerinde taç malzemelerim var.
A-Box Şeffaf Ayakkabı Kutuları sahibi olana kadar bunlarla idare edeceğim.
JACOBSçular görse kızarmıydı yoksa beni kutlarlar kutu kutu kahvemi gönderirlerdi bilmiyorum ama benim onların sayesinde kullanışlı kutularım oldu.
Birde hurdacıyı unutmayayım teşekkür için :)))
Herkese güzel bir hafta diliyorum
Sevgiler

28 yorum:

Bizim Gibiler dedi ki...

Tam bir yeteneksin canım, senin elinden hiç bir şey kurtulmuyor. Kutular çok şık olmuş, güle güle kullan:)

nazardeğmesin07 dedi ki...

çok güzel harika bir değerlendirme ellerine sağlık

*kelebekana*-* dedi ki...

aferin sana ...

Nur dedi ki...

harika olmuş çok iş görüyor böyle kutular. Ellerine sağlık
Sevgiler.. :)

minikmini dedi ki...

her bakımdan çok uğraşmışsın ama,sonuç mükemmel,çok beğendim,güle güle kullan,iyi günlerde inşallah :)

Nedret dedi ki...

Bayılıyorum etrafına benim gibi çöpçü gözüyle bakanlara:))Hârika olmuş.Yeniden doğmuş.

Ghanima dedi ki...

süper olmuş

Adsız dedi ki...

harikasın kız valla hayranım sana geri dönüşüm konusunda çok başarılısın...etkinlik demişsin ya bak bu ayki etkinlik http://cafemis.com/ arkadaşımızda yapılacak ona yolla bence

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne hoşsun ya valla tebrik ederim, ne tesaduf olmuş o marketin onunden geçip bu kutuları bulman:)buyukluklerini merak ettim ama, iyi gunlerde kullan

perisihri dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan:)

Stil Direktoru dedi ki...

Süper olmuş cicim umarım 4. AYAKKANI KUTUSU yarışması sana kısmet olur çok istiyorsun biliyorum tatlım

Kadına Dair Herşey dedi ki...

canım benım,ellerıne saglık,su an yayında,sen de benım lınklerımın ıkısını de yazıp,aralık ayı eskılerı yenıleme etkınlıgı ıcın gonderıyorum dıye yazarsan sevınırım.2 adresımde de yayınlıyorum,sevgıler
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel bir geri dönüşüm olmuş

Sena Çeyiz dedi ki...

Çok şık olmuş. Bunlardan bulabilirsem farklı olarak balkonuma çiçeklik yaparım. süper...

SEMYIL dedi ki...

yeldacım harika olmuş. güle güle kullan:))

Yelda dedi ki...

Yorumları için çok teşekkür ediyorum herkese
Valla işime yarayan herşeyi değerlendirmeye çalışıyorum

çocukla çocuk ölçüsü 31 cm 31 cm gibi derinlik 17 cm :)))

senaçeyiz balkona saksı olur bunlardan demiş valla süper bir fikir

Sevgiler

Unknown dedi ki...

kullanılması gerekirken atılan şeylere çok üzülüyorum bu yemektete böyle benim için çok iyi yapmışsın alarak ne kadarda güzel hal gelmiş elin değince canım ellerine sağlık fikrine sağlık

Yelda dedi ki...

Sevimcim okadar çok şey varki atılan ama maalesef gördüklerimizi ve elimize geçenleri değerledirebiliyoruz hele o atılan tekstil atıklarıyle bizim hamarat bayanlar neler yaparlar değerlendirirler

minikmini dedi ki...

haklısın yelda,keşke o atılan tekstil atıklarını temin etme imkanım olsa,neler neler yaparım,sadece pazar günleri izinli olduğum için benim açımdan çok zor :(

GeCe dedi ki...

hani insan yaratıcı olunca karşısına hep böyle şeyler çıkıyor ya senin de öyle olmuş ama ne iyi olmuş

Mikrotem dedi ki...

merhaba ne kadar yeteneklisiniz elinize sağlık blogunuzu gezdim çok yaratıcısınız hepsi harika olmuş sevgiler

embir dedi ki...

yeldacım süpersin canım, şahane olmuş, şeffaf ayakkabı kutularından daha da güzel. öptüm canım.

iffetin günlüğü dedi ki...

ellerine sağlık.harika bir iş çıkmış..ben de böyle özgün şeyleri seviyorum.ben de biraz çöpçüyümdür
geçen gün kumaş satan bir akrabamızın kumaş artıklarını çöpe attığını duydum,ah memlekette olsam gider toplarım.santimine para sayıyoruz biz onların..

Şehnaz dedi ki...

SÜPERSİN CANIM...HARİKA BİR FİKİR...YETENEK BU İŞTE..ELLERİNE SAĞLIK..

beyaz mendil dedi ki...

Sana diyecek bir şey bulamıyorum hayatım.Maaşallah,ellerin dert görmesin.

Zanzibarian dedi ki...

Nekadar guzel yapmisisniz, bugun sehir disindan geliyordum sizin gibi. Trafikte beklerken yolun solundaki kose evden eski mobilyalari cikarip parcalayarak skip`e atan polonyali iscileri seyrediyordum, savas sonrasi imal edilen elbise dolaplariydi sanirim. Kalin demir levyelerle parcalayip atyorlardi cop kamyonuna. bir omur gecmistir onlarla beraber ne hikayeleri vardir kimbilir yerim yoktu alamadim kucuk birsey olsaydi ebay e koyup yeni bir yuva bulabilirdim belki, daha once yaptigim gibi. bir dahaki sefere umarim.

Yelda dedi ki...

Zanzibarian
evet aslında nekadar çok atılan şey var ve neler yaşandı o eşyalarla kimbilir. Ebayda yayınlamakta güzel bir düşünce
Türkiyeden kucak dolusu sevgiler

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok güzel olmuş. Çok da işe yarar bu kutular. Tebrikler.