19 Eylül 2009 Cumartesi

TEŞEKKÜRLER

Geç gelen teşekkür bu.
Kaç günlerdir bloguma giremiyordum. Bende üzerine fazla düşmedim ama teşekkür gecikti bu sefer de.
Doğum günümü kutlayarak güzel dileklerini ileten, kandil gününe gelmesi dolayısıyla kandilimi kutlayan herkese sonsuz teşekkürler. Bilseniz beni nekadar mutlu ettiniz.
Bu arada birsürü telefon aldım arkadaşlarım, yiğenler kuzenler, teyzeler müşteriler beni mest etti ogün. Gelen hediyelerle dahada mutlu oldum. Engin'in gönderdiği hediye beni ağlattı.
Kağıda yapıştırılıp iki fotoğraf ve altında çizilmiş el resmiyle doğumgünü mesajı. Akşamda kadir gecesi televizyondaki mevlütten sonra ufak bir kutlama yaptık evde bu sene.
Herkese çok teşekkür ediyorum tekrar tekrar.
Bugün arife günü işe gitmediğim için çok seviçliydim ama bu seferde annem çalıştırdı. Bir haftadan beri annem ne var ne yok yıkadı temizledi kazındı ben evdeyim tekrar yaladık evi.
Tatlıları yaptık, zeytinyağlı dolmaları sardık. Şimdi son iftarımızıda yaptık pantalonumun paçalarını kıvırıyordum. Baktım bloggera resmi yükleyebildim iki satır yazayım dedim. Şimdi Kahve yapmaya gideceğim. Bayram mesajı yazacağım kahveden sonra.
Kucak dolusu sevgiler.

3 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Neşeli 'şeker gibi' bir bayram dileğiyle... Mutlu Bayramlar...

Ayca Karaoglan dedi ki...

Canımmm, güzel bir bayram diliyoruz ailenle birlikte geçireceğin.. Öpüyorum çok...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Nice nice yıllara Yelda cım. Geçmiş bayramını da kutluyoruz bu arada, bu gecikmenin sebebi biz değil blogger biliyorsundur. Sevgiler,