30 Eylül 2009 Çarşamba

ÇORAP KUTUSU, ** MOONSUN

Herkese Merhaba;
Uzun zamandan beri yapmak istediklerim arasındaydı, uygun kutu bulamamıştım. Ama geçen gün bu kutuları görünce bir dükkanın önünde alabilirmiyim diye sordum. Adam al al dedi çok içten zaten atıyoruz. E atılacaksa ziyan olmasın bari :))) dedim adama demedim tabii
topladım kutuları geldim eve.
Annem isyanlarda :))))))))
Ortada sürünmesin diye yemekten hemen sonra
oturdum çorap kutumu yapmaya.

Pastal kumaş parçalarım var biliyorsunuz. Hemen bunlardan birkaçını kutularımı kaplamak için çıkardım. Kutuları ortadan ikiye kestikten sonra kumaşları silikon tabancası yardımıyla kapladım.

Ben dolaba yeterli olacağını düşünerek 2 tane kutuyu kullandım 2 tanesi daha duruyor bakalım onlar ne olacaklar.

Dördünü birleştirerek kurdeleyle bağladım.

İçlerine çoraplarımı yerleştirdim.

Çekmeceye yerleştirdim.

İyi oldu çoraplar düzenlendi çekmecemde.
**************
Dün akşam hepinizin de tanıdığı MOONSUN'un blogunu okuyunca çok üzüldüm.
Herkesin kararına saygım sonsuz ama içi kırgın belliki, burdanda yazmak istedim
MOONSUN HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN
KOCAMAN ÖPÜYORUM SENİ

33 yorum:

cingifilli dedi ki...

çok güzelll olmuşş bayıldım yaa.harikasın.

Fikir/Siz Yazılar dedi ki...

Çok şirin ve zevklice tasarlanmış, emeğinize sağlık.

MAVİANNE dedi ki...

kutular süper olmuş ve de işlevsel

moonişe çokkk üzüldüm
inşallah huzuruna ve mutluluğuna tekrar kavuşur ve döner

Syhn dedi ki...

ay çok güzel!
bende yapmak istiyorummmmm.

*kelebekana*-* dedi ki...

harika ....bende yapıcaaaammm

Selmatozan dedi ki...

ne kadar güzel düşünmüşsün, ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

Çok kullanışlı bir proje olmuş ellerinize sağlık sevgiyle kalın...

Jaensue dedi ki...

Harika bi fikir ellerine saglik benimde boyle birseye ihtiyacim var aslinda hemde çok!Sanirim kagit yerine kumaslarla biraz daha hasir nesir olmaliyim:)

Nedret dedi ki...

Çok akıllıca ve şık olmuş.Derli toplu hanımın hâli başka canıım:)))

ANTİGONE dedi ki...

Harika bir fikir canım, ben de mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler ;))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel ve kullanışlı olmuş tatlım.İyi günlerde kullan.
Sevgiler...

Haydi mutfağa dedi ki...

harika olmuş,elinize emeğinize sağlık
ilk fırsatta denemek istiyorum.
fikir için sağolun.

iffetin günlüğü dedi ki...

ellerine sağlık çok beğendim.aklımda olsun.

Sezsel by Sezgi dedi ki...

kesinlikle denenmesı gerekıyorrr
harıka olmuşşşsüpersinnn

embir dedi ki...

Ya sen ne kadar güzel işler yapıyorsun böyel. Anlatımın ve fotolamanda ayrı bir güzellik. Bu da harika olmuş yeldacım. Çok öptüm seni.

Moonsun için bende çok üzüldüm. Dilerim bu günler geride kalır ve aramıza tekrar döner.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Güzel arkadaşım çorap kutusu bir harika olmuş, şu pastal parçaları ne işlere yaradı. valla başkalarının elinde kalsa çöp olacağı kesindi. Harikasın! Güle güle kullan kutunu.

Moonish içinse gerçekten söyleyecek söz bulamıyorum. Okuyunca içim bir garip oldu. Umarım herşey istediği gibi olur, iyi olur ve döner aramıza...

biyasimadahagirdim dedi ki...

yaşasın silikon tabancasıı :D
ellerine sağlık. çok hoş ve kullanışlı olmuş;)

MAYdesignorg dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık..

ebrulikedi dedi ki...

süper fikir.derli toplu olmuş.evimi taşıdığımda yapılacaklar arasına aldım bile:)eline sağlık

HADİYE dedi ki...

Sen ne harika fikirleri olan birisin.Çok beğendim.Harika fikir.Ellerine sağlık.

Sevgiler*

Şehnaz dedi ki...

canım harika bir fikir,gerçekten çok akıllıca bir fikir.sadece birşey sormak istiyorum.bende kutu kaplamaya kalkışmıştım kumaş yamu yumuk şekilsiz oldu.fakar seninki son derece düzgün olmuş.bunun bir sırrı varmı.cevabını bekliyorum.teşekkürler....

Yelda dedi ki...

cingifilli teşekkür ederim canım

Hayal Küpü, canım sağolasın

Mavianne evet çok kullanışlı oldu evet inşallah moonsun aramıza döner

Syhn, hemen yap canım çok kullanışlı

Yelda dedi ki...

kelebekcim eminim senin yapacağın çok daha güzel olacak

selma tozan, evin incileri belgin teşekkürler

Yelda dedi ki...

Kızlar hepinize yorumlarınız için çok teşekkür ederim

Embircim şımaracağım şimdi

Ayçacım valla kimbilir neler atılıyor aslında değerlendirilse ülke ekonomisi kalkınır

Biryaşımadahagirdim valla silikon tabancam olmasaydı ne yapardım ben acaba

Maydesignorg, ebrulikedi, hadiyecim çok teşekkürler

Şehnazcım valla hiç yamuk olmadı benimkiler belki biraz likralı bir kumaş belki ondan belkide el alışkanlığı seninkilerde yaptıkça benimkilerden çok daha güzel ve düzgün olacaktır göreceksin

nazardeğmesin07 dedi ki...

çekmece derli toplu olmuştur çokta şık görünüyor ellerine sağlık Ayrıca yorumun için çok teşekkür ederim..

Unknown dedi ki...

Nefis olmuş yaaa..
eline sağlık.

hamdiyehome dedi ki...

çok güzelfikir ellerine sağlık
maşaallah diyelimde nazae değmesin sevgiler canım

Sıla Yılmaz dedi ki...

aferin canım ya çok güzel olmuş :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kutular çok güzel olmuşlar, kumaşına bayıldım, kurdela ile de daha şık olmuş.
Moonish i okuduğumuzda aynı şekilde çok üzüldük, umarız bir süre dinlenip devam eder o içten yazılarına

Adsız dedi ki...

sevgili yelda,
ellerine sağlık çok güzel bir fikri hayata geçirmişşsin.ben de en kısa zamanda yapmayı düşünüyorum.ben de bloguma beklerim.
eylulaksami.blogcu.com
sevgiler

GeCe dedi ki...

bayıldım buna çekmeceler için çok lazım birşey süpersin

Birileri anlatsın dedi ki...

Çok güzel olmuş çok yaratıcı bir fikir. Yabancı blogta dolaşırken gördüm ismini sanki ben bu bloğu biliyorum dedim, buraya kadar geldim...

http://amocraft.blogspot.com/2009/09/caixa-organizadora.html

sedaca dedi ki...

süper olmuş :) çalabilir miyim bu fikri :)))