7 Eylül 2009 Pazartesi

KİTAP ÇANTALARIM



Tatile giderken yaptığım kitap çantalarım.

Kitaplarım yıpranmasın, plaj çantasında havlulardan ıslanmasın diye diktim. Aslında birtane dikmekti amacım ama dikerken gaza geldim daha sonra makyaj çantası olarakta kullanırım diye bir tane de kese gibi olanından yaptım.

Yine pastal artıklarından. :))

İki dikdörtgen parçalarını dikip alt köşelerinden üçgen yaparak genişliğini ayarladıktan sonra tersyüz yapıp birbirinin içine geçirdim.

Sonra saplarını yapıp diktikten sonra işlem tamam.


Çiçekli olmazsa olmaz.

Çok şahane görünüyor değilmi çantam :)))

Ama resimlere kanmayın. İçi başka dışı başka renk olsun derken kumaşları yanlış birleştirince önyüzü ve arka yüzü farklı renk oldu.

İşte buda kese gibi olan çantam. Oda aynı teknikle dikildi ama ağız kısmına yünden kordon yapıp geçirdim. Üstüne çiçek diktim.

Bu arada söz verdiğim gibi tokalarda kullandığım çiçeklerin yapımını eklemeyi unutmadım.

Fotoğraflarını çektim ama bir türlü yükleyemedim bilgisayara.


İşte içlerinde kitaplarla olan görüntüleri.

Umarım beğenirsiniz.

İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle
Sevgiler



19 yorum:

serrose dedi ki...

bayildim begenmek ne kelimee :)))

supersin ellerine saglik canim

3prenses dedi ki...

harika olmuşlar.ellerine sağlık.süpersin.

bahar yorgun dedi ki...

çok güzel olmuş sevgili arkadaşım. sanırım ekoseli, çizgili kumaşları çok seviyorsun :))

embir dedi ki...

Canım çantaların çok cicik olmuş, renklerde zaten harika... Sana keyifli okumalar dilerim. Tatil bitsede okumak ömür boyuuuuuu:))

hamdiyehome dedi ki...

çok güzel görünüyorlar
bu çantalara herşey konur ayol:)
sevgiler

SMİLENA dedi ki...

bayıldım gerçekten.harika olmuşlar..eline sağlık

herşeyden azıcık dedi ki...

Sevilmemesine inkan varmıki? Bir kere rengi güzel eee yapanda güzel yapmış daha ne olsun ellerine sağlık.

Cabam dedi ki...

ellerinize saglık çok güzel olmuş.iyi günlerde kullanın inşallah

kedicibasi dedi ki...

çok güzel:)

Nur dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş canım..

beyaz mendil dedi ki...

Çok şık olmuşlar,ellerine sağlık hayatım.Aslında ben de böyle bir çanta yapmalıyım,kitaplarım mahvoluyor:(Sevgilerimle

HADİYE dedi ki...

Selam Yelda,

Çok güzel olmuşlar.Harikalar.

Sevgiler*

dshandmade dedi ki...

çantalar çok güzel olmuş ama fikir daha şahane. ellerine sağlık.

Ayca Karaoglan dedi ki...

sen yaptıklarını beğenmiyor musun? bana mı öyle geliyor:) çok cici olmuş her zaman ki gibi ! iyi haftalar canım benim.

ebru dedi ki...

Arkadaşım mükemmel olmuş bunlar.Sade çanta olarak bile kullanabilirsin.Ellerine sağlık bacım.

fikir işçisi dedi ki...

bayılıyorum çalışmalarına bloğuna bakmak çok zevkli oluyor kolay gelsin canım

makhina dedi ki...

çook güzel olmuşlar,ellerine sağlık.ben de bayıldım herkes gibi:)sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

ön arka farklı olsun ne olacak, çok güzel olmuş güle güle kullan

Beyaz Kkelebek dedi ki...

çok ciciş olmuşlar yaa ellerine sağlık