15 Eylül 2009 Salı

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

Bugün benim doğum günüm. 20 den sonrasını sayamadım çok çabuk geçti :))))
Ama yaşımdan memnunum. Yok yolun yarısıymış falan ben kendim için hayat bundan sonra başlıyor diye düşünüyorum. Sağlığım yerinde Allah'a binlerce şükürler olsun, sevdiklerim, arkadaşlarım yanımdainsan daha ne ister hayattan. Maddiyat bir yere kadar ama en büyük servet sağlık bence.
Hersene doğum günüm yaklaşırken heyecanlanıyorum nedense. Hatırlanmak çok mutlu ediyor beni.
Bu sene doğum günüm güzel bir güne geldi. Kadir günü olması dolayısıylada ayrıca huzurluyum. Hem dualarla hem kutlamayla geçecek günüm. Belkide çoğunu ben arayacağım bugün. Dualarını alacağım, zaten kutlamalar dünden başlamıştı bakalım ilerleyen saatlerde neler olacak.

Bugün benim doğum günüm,
Ama herkese sağlık, mutluluk huzur diliyorum.
Allah dualarınızı kabul etsin.
Nice yaşlarda nice kandillerde hep birlikte olmak dileğiyle
Kucak dolusu sevgiler.

23 yorum:

GeCe dedi ki...

canım nice nice mutlu yıllar böyle bir güne denk gelmesi ayrıca güzel

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

hayırlı bir omur diliorum.. nice mutlu yıllara..

ceyt dedi ki...

doğum günün kutlu olsun canım. sağlıklı mutlu huzurlu sevdiklerinle beraber nice yıllar dilerim.hayırlı kandiller, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun.çok hoş bir yazı olmuş.mutluluk peşinizi hiç bırakmasın.hayırlı kandiller dilerim.

NlyStyle dedi ki...

nice mutlu yıllara

serrose dedi ki...

kalbin kadar guzel bir omur diliyorum sana

Iyi ki dogdun :))

nrhnmrl dedi ki...

nice nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim yeldacım iyi ki doğdun

kedicibasi dedi ki...

yeni yaşın hayır ,mutluluk ,sağlık içinde geçer inşallah.aynı burçtan mışız:)

Sibella dedi ki...

Mutlu yıllar Yeldacım, sevgiler :))

Unknown dedi ki...

canım ne şanslısınki mübarek bir geceye denk gelmiş doğum günün.ebencede en büyük servet sağlık ve bunun bilincindesin ne mutlu sana
huzurlu sağlıklı mutlu umutlu bir yaşam sürmen dileğiyle canım

iyiki doğmuşsun ve iyiki seninle tanışmışız ne mutlu bana

kandilinde mübarek olsun şimdiden

Suya atılan nakışlar dedi ki...

doğum günün kutlu olsun
sağlıklı huzurlu bir ömrün olması dileğiyle
ayrıca kandir gecenizde kutlu olsun ...sevgi ve selamlar

MAYdesignorg dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle nice yıllara.......

oytunla hayat dedi ki...

nice mutlu yıllara...

dakikadanonce dedi ki...

Allah bir ömür sağlık huzur nasip etsin sana. Bütün dua için açılan eller senin içinde amin desin bugün inşallah.. İyi ki varsın. Nice huzurlu ömürlere.

MAVİANNE dedi ki...

nice yıllara
herşey gönlünce olsun

Unknown dedi ki...

Sağlık sıhhat içinde ailenizle birlikte nice mutlu mutlu yıllar diliyorum sevgiyle kalın...

Yelda dedi ki...

Herkese güzel dilekleri için çok teşekkür ediyorum. Hepinizi çok seviyorum İyiki varsınız
KOCAMAN ÖPÜYORUM SİZLERİ

ENGİN İN ANNESİ dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun..
Sağlıklı mutlu nice yıllar.. bu senede bolll çaputlu günlerrrr..:)) şaka şaka hepsi harika oluyor..

Paşa dedi ki...

nice nice sağlıklı yaşlar inş. aynı yaştayız ve insan hissettiği yaştadır sevgile kadir geceniz mübarek olsun..

Syhn dedi ki...

nice mutlu seneler...

hepsusluydum dedi ki...

Önce mutlu yaşlar diliyorum.Sonra da size ve ailenize huzurlu ve sağlıklı bayramlar diliyorum.Sevgilerimle Zehr@

Unknown dedi ki...

Ailenizle birlikte nice mutlu bayramlar diliyorum.Sevgile kalın...

laleninbahcesi dedi ki...

gecikmiş bir kutlama ama yine de kabul edin:)). Sağlıklı mutlu nice yaşlara tüm sevdiklrinizle birlikte. Doğum gününüz kutlu olsun