2 Eylül 2009 Çarşamba

30 Ağustos Kutlamaları Kenan Doğulu

Geç oldu biliyorum ama anca vakit bulabildim.

30 Ağustos Zafer Bayramı dolayısıyla Beylikdüzü Migrosta Kenan Doğulu Konseri vardı. Şarkılarla Marşlarla herkesi coşturdu Kenan Doğulu. Birçok görüntü vardı ama sadece bunları kaydedebildim diğerlerinde hep hata verdi.

Evet o gün şehit vermiştik içimiz yanmıştı ama bu bayramı kutlamayarak düşmanları sevindirmek bence iyi bir fikir değildi.

30 ağustostada yazmıştım.
Bu topraklar için şehit düşmüş herkese şükran duygularımızla...

2 yorum:

sahika dedi ki...

blogunuzu bir süredir takip ediyorum, Beylikdüzünde oturduğunuzu bilmiyordum :)hoş bir tesadüf oldu..

Unknown dedi ki...

aa sizdemi beylikdüzündesinizz bir orraya yakınız ama hiç haberim olmadı zaten uzun zamandırda gitmedim beylikdüzüne güye bugün gidecem migrosa
tüh ya
değişiklik olurdu bizim içinde