24 Eylül 2009 Perşembe

Pembelim Saç Tarağı

Herkese Merhaba,
Bu kısacık bayram tatili iyi geldi. Pek dinlendiğim söylenemez aslında ama gülen yüzler görmek güzeldi. Hele birinci günü kapıda biriken çocukları görmeliydiniz.
İlk posta arka sokağımızda oturduklarını söyleyen bir 6 kişilik grubu karşıladık. Şekerleri görünce yüzlerini görmeliydiniz. Teşekkür ederek gittiler. 10 dk geçmedi 4 kişiyi daha alıp yanlarında ikisi daha geldi. Onlar bir başkasını getirdi ama gelen direkt bizim daireye geliyor. Kapıda hangi rengi alsam diye düşünen mi istersiniz, yoksa bunun ucu kırık başkasını alayım mı diye soran mı? Gülmekten yerlere yattık annemle.
Birtanesi ufak kardeşinide alıp gelmiş teyze buda çok ağladı bunada şeker verirmisin diye.
E apartmanımızdaki komşu çocuklarımızda vardı. Ben çok eğlendim valla.
Hele ikinci gelen kafiledeydi galiba bir erkek çocuğu bana senin oğlun varmı dedi yok dedim
o oyun kartları kimin dedi. Hani şu gazetelerin verdikleri varya tabaka halinde ismiyle söyledi ama ben bilmediğim için.
Babam gazete almış namazdan gelirken oyun kartlarınıda koltukların üzerine koymuş sen kapıdan içeri nasıl gördün çocuk. Dedim istiyormusun verebilirim sana, olur dedi. Babam evdeki başka kartonlarıda verdi aman o çocuklar uçtular.
Kısa bir Antalya bağlantısıyla Engin bayramımızı kutladı. Bayramlaştık.
Daha sonra misafirlerimiz geldiler ve başladı misafir trafiğimiz gelen giden sağolsunlar ama kaç kahve yaptım, kaç tatlı tabağı hazırladım hatırlamıyorum. E yemek saatine kim denk geldiyse yemekler yendi. Telefon trafiğimiz bir yandan.
İkinci günü yine teyzeler, dayılar, kuzenler, yiğenler kaynaştık.
Üçüncü günü gelen gidenimiz yoktu diyebilirim. Annemle babam ziyaretlere çıktılar. Bende dinlendim biraz olsun.
Ve boşduramayan ben tarak yaptım bu arada.
Organze çiçeklerimi daha önceden yapmıştım.

Tül, kurdele ve fistoyla süsledim tarağı.
Ve sıcağı sıcağına PASAJIMA ekledim.
Herkese güzel bir gün dileğiyle

10 yorum:

3prenses dedi ki...

yeldacım geçmiş bayramın kutlu olsun önce.taraklarına bayıldım.bende akşam bu çiçeklerden yaptım bakalım nerde kullanırım.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım Allah senden razı olsun.Çocukları sevindirmek çok güzel ve keyifli.Tarağını çok beğendim.Eline emeğine sağlık.Hayırlı bol kazançlar.
Sevgiler.

Fikrin Ne? dedi ki...

çok şşıkkk...

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok şekerler, bayıldım.

beyaz mendil dedi ki...

Tokan çok şık olmuş hayatım ellerine sağlık.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Saç tarağınız zarif olmuş ellerinize sağlık.
Sevgiyle kalın...

Unknown dedi ki...

Geçmiş bayramın kutlu olsun canım.
Tarak çok zarif ve güzel.
ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

ne güzel bir bayram bende hep kalabalık olsun isterim çok severim cümbür cemaat oh ne güzel
tarakta çok şık ellerine sağlık canım

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ah ne güzel ya bayramda pek kapımızı çalan çocuk olmadı bu yıl, bir ekip görseydim dolaşan bizim kızıda yollayacaktım, sitede şeker toplasın diye.
O gazetenin verdiği kartlar çoook kıymetli Yelda cım , engin büyüsün daha iyi anlayacaksın. Sevgiler

GeCe dedi ki...

çok güzel olmuş bu bittim