22 Kasım 2009 Pazar

Şık Kolyeler Pasajımdan Önce Blogumda Sizlere

Lila Kolye (01)
Ücretsiz Kargo 17.50 TL.
Metal Rengi Bordo Kolye (02)
Ücretsiz Kargo 17.50
Altın Rengi Bordo Boncuklu (03)
Ücret Kargo 17.50

Kırmızı Boncuklu Kolye (04)
Ücretsiz Kargo 17.50 TL.

Yeşil Boncuklu Şık Kolye (05)
Ücretsiz Kargo 17.50 TL.




Kolye yapan bir arkadaşım var Aslı. Nişantaşı'nda bir butik için kolyeler yapıyor. Öğretmenler günü için Öğretmenime aldığım şalla birlikte göndermek için kolye istedim kendisinden. Oda sağolsun kardeşiyle birlikte 6 7 tane değişik kolye göndermiş.
Bende 2 tanesini seçtim biri anneme biri öğretmenime. Diğerlerini geri gönderecektim ama aklıma geldi Aslıya bunları pasajımda satmama izin verirmisin dedim. Oda neden olmasın dedi.
Kendim yapmadığım için pasaja koyup koymamakta kararsızım bir problem olmasın diye.
Onun için ilk önce blogumda sizlerin beğenisine sunuyorum.
Belki bayram ve yılbaşı için beğenip almak isteyen olabilir.
Almak istediğiniz kolyeyi kod numarası ve mail adresinizi belirtirsize geri dönerim.
Fotografların üzerine tıklarsanız daha net görebilirsiniz.



Herkese iyi bir hafta diliyorum
Sevgiler

4 yorum:

Adsız dedi ki...

eline sağlık çok şıklar etsy satışlarında hayırlı ve bereketli olur inş canım

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Çok şık olmuş hepsi,çok zarifler..

Banada beklerim modasokagi.blogspot.com :)

GeCe dedi ki...

çk şıklar eminim talipler çıkacaktır

ANNEMİNELİ dedi ki...

ÇOK ŞIK OLMUŞ TATLIM.ELLERİNE Sağlık.Sevgilerrrrr.