12 Kasım 2009 Perşembe

Kırmızı Rüya Tacı

Canım okadar çok taç yapmak istiyor ki kafamda da değişik şeyler var ama
artık evde önceki yaptıklarımı koyacak yer kalmadı
ezilmesinler deforme olmasınlar diye kutu kutu saklıyorum.
Onun için yaptıklarımı ucuza satıp sürümden kazanmak istiyorum.
Mantıklı mı bilmiyorum ama öyle düşündüm.
Bu taç 5 tl.

Bu tacı Pasajım da 5 TL ye alabilirsiniz.

İlgilenenler için söylüyorum Yurtiçi kargoyla sözleşmem gereği istanbul içi 3 tl
istanbul dışı 4 tl kargo ücreti ödeyeceksiniz.
Birkaç ürün seçtiğiniz takdirde aynı kargo paketiyle gönderim yapılacaktır.

Sevgiler



4 yorum:

sedaca dedi ki...

yelda sana mail göndermek istiyorum ama adresini bulamadım :(

Ayca Karaoglan dedi ki...

Çok güzel yine arkadaşım benim, ellerine sağlık hemen satılsın :)

Nur dedi ki...

ellerine sağlık canımm

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığım,bu kırmızı da,üstteki siyahta bir harika eline sağlık hayatım