16 Kasım 2009 Pazartesi

Siyah Gece

Bu ara taçlara taktım, birde anı defterlerine.
Çıkan şeyleri görünce insanın yaptıkça yapası geliyor.
Şimdi açıklamayayım heyecanı bozulmasın ama ilerleyen günlerde güzel şeyler olacak inanıyorum. Çok güzel akrilik taşlar aldım, daha onlara başlamadım doğru dürüst ama yaptıklarımı göreceksiniz sizlerde.
Bugün sipariş olan taçlarım var. Onları kargoya vereceğim. Adres bilgilerini bekliyorum SEDA'dan.
Hep diyorum ya bu blog sayesinde çok güzel insanlarla tanıştım diye işte onlardan biri daha.
El emeğine verdiği değer için çok teşekkürler ediyorum.
Umarım taç ve tokasını iyi günlerde kullanır.

Bu taçta yeni aldığım taşlarla yaptığım şık bir taç

İlgilenenler için PASAJIMDA 10 TL.

Herkese güzel bir hafta diliyorum
Sevgiler

14 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bayıldım yaa, taşlar çok güzel olmuş. sanki el yapımı değilde bi yerden satın almışın havası katmış.
emeklerine sağlık

ebrulikedi dedi ki...

çok şık olmuş gerçekten.çok zevklisin.eline sağlık

Nur dedi ki...

çok şık ve havalı olmuş ellerine sağlık canımm

sedaca dedi ki...

tekrar çok teşekkür ederim yelda'cım, ilgine, uğraşına ve en sonunda bulduğun çözüme :))
sabırsızlanıyorum, gelsinler hadi :)

Unknown dedi ki...

harika olmuşlarrr...

Yelda dedi ki...

Yetenek-sizin teşekkürler canım

ebrulikedi canım çok teşekkürler

Nur cum taşlar o havayı verdi güzel oldu benimde çok hoşuma gitti

sedacımm umarım eline alıncada beğenirsin, zevkle yaptım iyi günlerde kullan canım

Gönülden ele çok teşekkürler
Sevgiler

embir dedi ki...

Yeldacım bende takarım benim özel gün çantalarını hatırlasana. Bu da çok güzel olmuş, şık bir taç, güzel satışlar diliyorum.

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok güzel olmuş ben buna talip olsam ama pasajdan almayı beceremiyorum:(( yardımcı olurmusun??

Yelda dedi ki...

Fundacım mail adresim yelda@yilmazgrafik.com mail atarsan hesap numarası verebilirim

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığım,lemanice nin bloğuna girilmiyor,yasaklı diye uyarı geliyor.Anlamadım,birde sen bakarmısın.

Pınar Çetin dedi ki...

Yelda lohusa tacını ben arkadaşım için istemiştim. bu hafta içerisinde doğum yapacak. çok çok güzel olmuş. ben de arkadaşımda bayıldık.

Ellerine emeğine sağlık..

Yelda dedi ki...

pınarcım beğenmene okadar mutlu oldum ki
Arkadaşında hayırlısıyla sağlıkla kavuşur inşallah bebeğine
tacı ona şans getirsin
Sevgiler

mutfakcini dedi ki...

Çok şık gerçektenn.Kokoş şeylere bayılıorum ben de.Ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

çok güzel bu taç eline sağlık canım sen taşları nerden alıyosun ..ben zor buluyorum cuma pazarında eşeleye eşeleye üç beş tane ancak bulabiliyorum