20 Kasım 2009 Cuma

Geri Dönüşüm Kutularım


Bu kutuları yapalı çok oldu ama birtürlü fırsat bulupta ekleyemedim bloguma.
Fırsat bu fırsat bu aralar başka işlerle uğraşırken bu kutuları sizlerle paylaşmak istedim.
İşyerinde ne zaman bir kutu boşalsa havada kapıyorum kutuları.
Bu bant kutularıda onlardan ikisi. Kapaklı olduğu için çok işimi görüyorlar. Bu sefer yapışkanlı kağıtlarla kapladım. İçine boncuklarımı koyacağım.
Bu CD kutusuda kaptıklarımdan biri :)))
Öyle duruyordu. Kağıtta artınca onuda kaplamaya karar verdim.

Organze kurdeleyle bağladım kutularım kullanıma hazır duruma geldi. Bu yapışkanlı kağıtlarla kaplamak çok zevkli tavsiye ederim.

Hayırlı Cumalar Herkese

17 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güsel olmuşlar,ellerinize sağlık

Haydi mutfağa dedi ki...

hayırlı Cumalar ,
elinize emeğinize sağlık, çok şık olmuşlar

herşeyden azıcık dedi ki...

Sen kapmaya devam et çünkü çok güzel olmuş ellerine sağlık.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok güzeller cnm, ii günlerde kullan

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Kutu kaplamak çok zevkli gerçekten. Senin yaptığın bütün kutulara bayılıyorum. Eline sağlık bunlarda çok şirin olmuş.
Kutularım var kaplanmayı bekliyor, ama çok tembelim çok. Gideyim de kaplayayım bari.
Mutlu hafta sonları...

Nedret dedi ki...

Beni de kışkırtıyorsunuz.Çok güzeller.Bir sürü kutu birikti.Bir başlayabilsem...
Elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

o kadar muntazam kutu kaplıyorsun ki yelda,resimli anlatımlı kutu kaplama dersi versen hiç fena olmaz,benim gibi acemiler için

Nur dedi ki...

dün akşam bende aynı desenli yapışkanlı kağıtla iki kutu kapladım :) ellerine sağlık çok güzel olmuş canım..

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne hoş takım olmuşlar, boyle derleyici toparlayıcı kutulara bayılıyorum, hele ki kendi emeğin olunca daha basşka değil mi, iyi gunlerde kullan

Banuca dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, desenlerini ne güzel seçiyorsun ve gerçekten çok düzgün kaplıyorsun.

nalan dedi ki...

benim kutuların şeffaf olması lazım.unutuyorum içindekini :)
sen güle güle kullan çok güzel olmuş

mutfakcini dedi ki...

Harika olmuşlarrrr.ben de hemen esinlenip yapiim :)ellerine sağlık canımm..

GeCe dedi ki...

ne zamandır boguna giremedim okulda açılmıyor nedense blogun çok yavaş bizim internet harika olmuş eline sağlık

nika dedi ki...

bayıldım :)
hemen bende yapıcam :)
bu kadar güzel olur mu bilmem .))
teşekkürler.

Yelda dedi ki...

Güzel yorunları için herkese çok teşekkürler
Bence sizlerde hemen beşleyın kızlar kutuları kaplamaya
Sevgiler

perisihri dedi ki...

merhabalar.Bu kutulara bayıldım ellerinize sağlık.Bende de azcık kutu hastalığı olduğu için en çok bunlar çekti ilgimi.
Sevgilerimle.

ingilizlerburaya dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlıkkkk