30 Ekim 2012 Salı

ŞİŞE MANTARINDAN Broşluk


Daha önce şişe mantarından yapılan bir notluk görmüştüm internette.


Ama mantar yok. Öyle gelip geçti. Geçen haftalarda Sabah Sultanahmette gezerken yerde iki adet şişe mantarı buldum yerde. Sonra aklıma geldi. Daha öncede gazoz kapakları lazım olduğu zaman Cağaoğlu'nu seferber etmiştim. 


Bu seferde Sultanahmette'ki bara rica ettim. Benim için şarap sişelerinin mantarlarını biriktirdiler. Zaten 2 günde bir poşet dolusu şişe mantarı toplandı.


Bütün halde çok kaba olacağı için mantarları 3 eşit parçaya böldüm falçatayla.
Karton kutudan kalpler kestim. 
Ve üzerilerine mantarları kapıştırdım. 


 Notluk olarak değilde kışın boğazlı kazaklarımda kullandığım broşların iğnelerini sapladım.
Broşluk oldu.
Duvara sabitleyemeyeceğim için Kınnap ipten askılık yaptım arkasına.
Ve odamda duvardaki dolabın aldına astım.





İyi günler dileğiyle...
Sevgiler

8 yorum:

nalan dedi ki...

Vaaaay çok akıllıca Yeldacığım,Ankarada barlar ne tarafta acep:)))

GÖNÜL dedi ki...

süper fikir parlak zeka bu olsa gerek hemde geri dönüşüm ellerine sağlık harika olmuş

Fatma Sümengen dedi ki...

gerçekten çok güzel fikir ayrıca hoş görüntüsüvar bunu diğer takılar içnde yapabiliriz sanırım.ellerinize sağlık yelda hanım.

Yelda dedi ki...

Nalan Ablacım çok teşekkürler, Valla Ankara'yı hiç bilmiyorum :))))))))))))))

Yelda dedi ki...

Gönül Hanım çok teşekkürler,herşey olabilir mantarlardan nihale, mumluk.

Yelda dedi ki...

Fatma Henım teşekkürler...

noyumberry dedi ki...

Harika bir proje olmuş,eline sağlık:)
ben de bugün ıvır zıvırları topladım,içinden şişe mantarları çıktı,nihale yaparım demiştim,senin yaptığını mı denesem acaba:)
Sevgiyle kal canım..

Yelda dedi ki...

Canım teşekkürler, varsa mantarın yaparsın hem bölündüğü için çok mantarda gitmiyor
Sevgiler