6 Ekim 2012 Cumartesi

DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ


Bu senenin Şehir tiyatroları sezonunu DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ oyunuyla bugün açmış bulunuyorum.
Geçen sezon izleyemediğim için üzüldüğüm oyunlardan biriydi. 
Fatih Reşat Nuri Sahnesi'nde izledim bugün oyunu.


Cem Davran, Jülide Kural, Yıldıray Şahinler, Mert Tanık, Özge Borak, Bahtiyar Engin
aynı sahneyi paylaşıyor ve oyuncuların performansı muhteşem. 
Özellikle Jülide Kural ve Mert Tanık ın oyunculuğu süperdi.

Yeryer komik sahneler olsada oyun komedi değil. Zevkle izledim yanlız yorgunluktan mıdır yoksa sabahtan işyerinde yaşadığım bazı olaylardan mıdır oyunu pek toparlayamadım. Hele sonu havada kaldı.
Ama galiba sadece ben değilimdim yanımdaki anne kızda birbirlerine şaşkın şaşkın bakışları bunu belli ediyordu. 


Geçen senelerde izlediğim Meraklısı için öyle bir hikaye ve diğer oyunlardan aldığım tadı alamadım nedense.
Gelince şöyle bir internetten oyun hakkındaki yorumlara baktımda galiba genel olarak herkes aynı fikirde.
Yinede oyuncuların canlı performanslarını izlemek güzeldi...

fotoğraflar http://www.tiyatrodunyasi.com dan...

2 yorum:

minikmini dedi ki...

sosyal arkadaşım benimmm,olsun yine de kafa dağıtmış oldun :) öptümm

Yelda dedi ki...

Minecim valla iyi geldi.. Değişik bir 2 saat