27 Nisan 2009 Pazartesi

GAZOZ KAPAKLARINDAN PEÇETE HALKASI

Arkadaşlar Mutlu Olalım Derneği yazıma yorum yazarak mutluluğuma ortak olan herkese çok teşekkür ediyorum.
Bugün gazoz kapaklarından yaptığım peçete halkalarını ekliyorum.
Daha önce Gazoz kapağı deyip geçmeyin yazımda gazoz kapaklarından yapılanları eklemiştim.
Bütün Cağaloğlu'nu seferber ettiğimize söylemiştim. Torbalar dolusu kapak geldi. Ama herkese ne yapacağımı anlatmaktan fenalık geldi. Hele birtanesi demezmi bir kampanyamı var Yelda'nım ne veriyorlar.

Kumaşları 5,5 cm çapında daireler kesince tam geldiler. Biraz esnek bir kumaş. Sizler yapmadan önce bir tane kumaşınızın cinsine göre deneyin ona göre keseceğiniz daire ölçüsünü ayarlıyabilirsiniz.
Kapakları yoyo yaparak kapladım.
5 tanesi bir halka olacak şekilde silikon tabancasıyla birleştirdim. Dikerekte yapabilirdim aslında.

Kumaşları hazır daha bitmedi hepsi. Acele ettiğim için 6 tane olmadan sizlerle paylaşmak istedim.

İşte peçete halkalarımdan birkaç tanesi.

Herkese iyi bir hafta diliyorum.
Sevgiler


15 yorum:

*kelebekana*-* dedi ki...

bende yoyolar yapmıştım ama içine gazoz kapağı koymak aklıma gelmezdi ..sevgiyle kal..

Ayca Karaoglan dedi ki...

a aa geldi mi gazoz kapakların :) valla esnafa helal olsun :) ne güzel olmuş peçetelikler, hem yoyo olması ayrı bir sevimlilik katmış. ellerine sağlık canım...

ella dedi ki...

çok güzel olmuşlar canım eline sağlık :) harika değerlendirmişsin gazoz kapaklarını :)

GeCe dedi ki...

benim de aklıma gelmezdi bu şekilde birçok şey yapılabilir

Yelda dedi ki...

kelebek bende görünce çok şaşırmıştım çokta hoşuma gitmişti

Ayçacım geldi geldi bir dünya kapağım var evde çöp ev diyorumda kimse inanmıyor :))

Owl teşekkürler beğenin için

Gece evet neler var aklımda ana fırsatım yok
Sevgler herkese

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

dönüştürmek gibisi yok..
ah insan aklı isterse neler bulabiliyor :)))
çok sevimli bir değerlendirme.
ellerine sağlık canım.

becerikliminikler dedi ki...

çok şık olmuş ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

çok hoş bir çalışma olmuş,eline sağlık

cansudere dedi ki...

bence tek kelımeyle cok şık ellerine saglık sevgiler......

esrayla dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık özellikle artık madde değerlendirmek çok güzel...

Cocukla Cocuk dedi ki...

kırk yıl dusunsem aklıma gelir miydi?? hayır gelmezdi...cok yaratıcısın canım eline sağlık

beyaz mendil dedi ki...

Çok hoş olmuşlar,her zaman ki gibi hünerlerini göstermişin.Sevgiler

Unknown dedi ki...

ne güzel bir fikir.ellerinze sağlık

nergisce dedi ki...

müthis müthis:D bayildim bu fikre yoyo gibi duruyorlar:D

ebrugzo dedi ki...

ne kadar üretkensin yelda abla sana hayranım gerçekten bi 20 gündür falan yokum sanırım ben neler yapmişsin bunlardan süper bileklik olur yaa aklımın bi köşesinde kalsın :D