6 Eylül 2008 Cumartesi

Tatil - KINDILÇEŞME






Bu sene tatilimi 2 Ağustos - 17 Ağustos tarihleri arasında Antalya - Kemer'in hemen girişinde bulunan Orman Bakanlığına bağlı Kındılçeşme Orman Kampı'nda geçirdim. Son 5 senedir oraya gidiyoruz. Bilmeyenler için Kındılçeşme' anlatayım biraz.
Burası Çam ağaçlarının içinde, cırcırböceklerinin sesleri arasında doğayla iç içe biryer. Karavan ve Çadır kurulan bir alan. Herşeyden önce denizi süper. İstanbul'un dört bir yanı denizken 750 km sırf denizine girmek için gidiyoruz. (Gerçi İstanbul'da denize girilecek neresi kaldı ki ) Çam ağaçlarının olması nedeniyle (her geçen sene bakımsızlıktan ağaçlar eksilsede) Antalya'nın sıcağında serin serin oturacak bir ağaç altı bulabiliyorsunuz.
Benim tatilim 15 gün. Daha çok annem ve babam faydalanıyor. Benden 15 -20 gün önce gidiyorlar çadırımızı kuruyorlar yerleşiyorlar ben onlara katılıyorum, ben dönüyorum onlar yine tatillerine devam ediyorlar.
Kındılçeşme'nin üç sahili var. Biri kampın hemen girişinde sahili ve denizi kayalıklı olduğu için pek rağbet görmüyor, orta sahili en çok rağmet gören yer. Çocuklar için biraz daha uygun olmasından ve hemen üstündeki setlerde masaların olmasından dolayı günübirlikçi ve hafta sonu gelen piknikçilerin rağbet ettiği bir yer.
Ama benim favori yerim Palmiye Tatil Köyü’yle aynı sahili paylaştığı alan. Denizi süper. Orta sahile nazaran biraz dalgalı olsada taşları o kadar net seçebiliyorsunuz ki. Kampın içinde tuvaletler, banyo, çamaşırhane, mutfak var. Önceki senelerde
pide yapan ocağı da vardı ama busene kapalıydı.
Bu sene tuvaletlerden şikayetçiydim. Gerçi hergün temizleniyor ama bizim insanlarımızın pis olunca yapacak birşey yok.
Bazı olumsuz yönlerine olmasına rağmen Kındılçeşmeyi seviyoruz.
Unutmadan bu sene beni en çok sevindiren şey kampta bir KÜTÜPHANE vardı. ANTALYA KÜLTÜR BAKANLIĞI’na bağlı sanıyorum. Bir çadır dolusu kitap. Ben her sene kitaplarımla gidiyorum ama yanına almayı unutanlar için (öyle düşünmek istiyorum) bir kütüphane. Bir ufak kızlarıyla kalan kütüphaneciler.
Gitmeyi düşünenler için görmenizi tavsiye edebilirim.
Hareket, eğlence aramayıp sadece dinlenmek, denizden, güneşten ve temiz havadan istifade etmek isteyenler için.

Hiç yorum yok: