13 Eylül 2008 Cumartesi

HEPSİ DÜN GİBİ

Bir Cumartesi ve bir hafta daha bitti. Zaman göz açıp kapatıncaya kadar geçiyor. Hayatta öyle.
Ah bir 18 ime bassam derken (insanın hayatında ne değişecekse) pazartesi günü yaş bir numaratör daha atacak benim için.
Aslında 18'ime bastığım gün dün gibi.
O zaman Bahçelievler Folklör Derneği'ne gidiyorduk Yeşim'le. (Bu arada Yeşim benden 16 ay büyük kardeşim, kendisine abla demediğim için) Yaz aylarında da yurtdışı seyahatlerimiz oluyordu. O zaman yurtdışına çıkarken konut fonu alınıyordu. 15 günle 100 mark yerine 50 mark vermiştik. Ve 18 'ime İspanya'nın Cadiz şehrinde girdim. Kalabalık bir grupla , koca bir beyaz pasta ve büyük bir eğlenceyle. Eylül ayı başında doğum günü olan iki kişiyle beraber pastamızı kestik. Sonrada bara gitmiştik hepberaber. Arkadaşlarımın bana aldıkları müzik kutum hala durur. Bunu sağlayan ve benim gibi inanıyorum herkesin bir baba gibi sevdiği Bahçelievler Folklör Derneği'nin Başkanı Hasan ISIK'tı. Büyük bir saygı ve rahmetle her zaman anıyorum.
Bahçelievler Folklör Derneği ile çok güzel günlerimiz oldu. Çocukluğumuz, gençliğimiz o dernekte geçti diyebilirim. SAğlam dostluklarımız. Hepsi bize bir abla, ağabey ve bir kardeş gibiydiler. Halada öyle. Şimdi herkes çoluğa çocuğa karışsada onlarda bizim yeğenlerimiz oldular. Ve bu aile hep genişledi. Bu dernek sayesinde yurtdışında birçok ülke görme fırsatımız oldu. Ve bu ülkelerden birçok dostlarımız. Evlerinde kaldığımız ailelerimiz. Dernekten arkadaşlarımızla toplandığımızda hatırlayıp güldüğümüz bir çok güzel günümüz ve anımız. Aslında anlatacak çok şey var. Zamanla yazarım.
Zaman çok çabuk geçiyor derken ne hatıralar canlandı gözümde. Evet HEPSİ DÜN GİBİ.

Hiç yorum yok: