15 Eylül 2008 Pazartesi

Doğum Günüm 15 Eylül

Evet bugün benim doğum günüm.
Bir yaş daha yaşlandım.
Cumartesi günü sürpriz bir doğum günü partisi vardı.
Teyzemler sürpriz yapıp iftara geldiler. Doğum günüme iki gün varya, ben hala anlamadım.. Pastayı nasıl kapıdan içeri soktularsa. Otururken pasta geldi.
Bu sene kutlamalar Cumartesi den başladı.
Doğum günleri benim için herzaman önemlidir. Çünkü o kişi için özel bir gündür. Kimi için hatırlamak veya hatırlanmak çokta önemli olmasada, benim için arkadaşlarımın, dostlarımın, aile fertlerinin doğum günlerini kutlamak, hediyeler almak , telefon açmak zevk veriyor.
Ama bu aileden gelende birşey heralde. Bizim ailede hiçbir kutlama, doğum günü atlanmaz. Maksat illede hediye almak değildir. Güzel bir masa hazırlamak bile o günü özel kılar. Allah rahmet eylesin anneannem 5 çocuğunun, 9 torununun (şimdi 10 oldu ama), akrabalarının, komşularının doğum günlerini, evlilik yıldönümlerini atlamazdı. Ölmeden son ikisene bir iki gün şaşsada yinede unutmazdı. Annemde, teyzemlerde ve bizdede öyle.
Onun için bizim ailede kutlamalar çok olur.
Evet bugün benim doğum günüm.
Bana Özel ve Hatırlanmak çok güzel.

Hiç yorum yok: