19 Mart 2009 Perşembe

MİM GÜNÜ

Ayça ve Beyaz Mendil Büşra beni farklı konularda mimlemişler.
Teşekkür ediyorum ikisinede kısa kısa hemen yanıtlamak istiyorum.

Gelelim Büşra'nın Mutluluk Mimine
Her kelimesi benimde mutlu olmam için yeterlidir çok güzel ifade etmiş.
Buna ek olarak
Çocuğun yüzündeki gülümsemedir benim için mutluluk.
Ve
Sahip olduklarına şükretmektir mutluluk.
Ayça'nın LAKAP MİMİ

Benim öyle belirgin bir lakabım yok.
Lise'yi Avcılar'daki 50.Yıl İNSA Lisesinde okudum. Daha Üniversite kampüsü yapılmamış heryer yemyeşildi ozaman.
Bilirsiniz lisede okul kırmalar vardır. Herkes okulu kırardı ben sınıf başkanıydım ve okul kırma adetim hiç olmadı. Gitmediğim zamanlarda annemin haberi önceden olurdu zaten. Nezaman okul kırsalar benim adım İnek olurdu. Hatta Köprüden geçerken bana ot sallarlardı.
Ben okuldan çıktıktan sonra onlara katılırdım. Gittikleri yer belliydi şimdi Metrobüs durağının olduğu yerden aşağıya doğru yürüyerek göle giderlerde. Arkadaşlarımı severdim onlarda beni ama bu konuda ısrar etmezler ama manevi baskı yaparlardı bu şekilde bana :)))
Dayım ufaklığımdan beri DUDU 'der. Öylede kaldı garip gelmiyor.
Babamın teyzesi KARA KIZ der.

Folklörden bir arkadaşımızda YELLOZ der.
Gonca telefonlarımı hep Kız Yelloz naber diye açar. Yelloz aşağı yelloz yukarı.

Müşterilerimizden biride Çiçek der. Ama biliyorum o, başlarda çok bilinen bir isim olmadığı için Yelda'yı ya unutur yada hep karıştırırdı kendince bir isim taktı,
18 senedir Çiçek benim ismim.
Mimlerim yanıtlamak isteyen herkese
Sevgiler

5 yorum:

GeCe dedi ki...

çiçek lakabı güzelmiş unutunca bende öyle sesleneyim bari öğrencilere falan

Yelda dedi ki...

Evet insanın hoşuna gidiyor
lavsiye ederim yanlış isim telaffuz etmekten daha hoş

serrose dedi ki...

Cicek iyimis :)
Yelloz da komik
heheh
sevgiler canim

beyaz mendil dedi ki...

Çicek lakabını bende sevdim.Güle güle kullan çiceğimmmmmmmm

AskinAy dedi ki...

cicek negüzel bir isim:) bende gülüm deyim ozaman:)öptüm cook...