21 Mart 2009 Cumartesi

BEYAZ MELEK, BEYAZ MENDİL BÜŞRA


Bu blogu açtığım için okadar mutluyum ki,
çok güzel insanlar tanıma fırsatım oldu. Hamarat, marifetli, bilinçli insanlar. Sizlerden çok şey öğrendim. Kiminiz kardeşim oldunuz, kiminiz arkadaşım, kiminiz dostum, kiminiz ANNEM.
Dün gün içinde işyerime bir paket geldi ve ben uçtum. Fotoğraf makinamı yanıma almamışım. Akşam eve nasıl gittim bilemedim.
Canım BÜŞRAM bana bir paket yollayacağını söylemişti ama bu kadar jet hızıyla elime ulaşacağını hiç tahmin etmiyordum açıkcası.
Bizim dostluğumuz nezaman başladı bilemiyorum ama ördüklerine hayran kalıp bloga takılmamla başladı heralde.
Msn de konuşmalar, sonra telefon konuşmaları pekiştirdi dostluğumuzu. Bilmiyorum ben kendisini çok seviyorum. Hiç tanımasam bile eşini bile bir baba gibi sevdim. :))
Evlerinde oda bile açtılar bana :) Herşeyden önce kalplerinde yer açtıkları için çok teşekkür ediyorum. Büşra'ya telefonda çok teşekkür ettim ama blogumdanda teşekkür etmek istedim hemde cicilerimi göstermek.

Büşra bana bir şal göndermiş bayıldım. Benim şimdiye kadar böyle şık bir şalım olmadı. Herkese gösterdim şalımı. Annem ve teyzem bayıldılar. Örgü özürlü olan ben hala nasıl yaptığı konusunda şaşkınım. Şal gödereceğini çıtlatmıştı ama bukadar muhteşem bişey geleceğini tahmin etmiyordum.


Bunlada kalmamış fular, oda kokusu, mum, küpe ve kültablası göndermiş. Sigara kullanmıyorum ama bunu dekoratif olarak kullanacağım. Bunlarada bayıldım.

Hepsi birbirinden güzel, hepsi birbirinden şık ama ben şalıma bayıldığımı birkere daha söylemek istiyorum.
Büşracım sana ve eşine bana gösterdiğiniz yakınlıktan dolayı çok teşekkür ederim. Beni ailenizden biri olarak gördüğünüz için ve bu muhteşem şal ve hediyeler için. Bu şalı büyük bir zevkle ve özenle takacağım buna emin olabilirsin.
Sevgiler
Notu bekliyorum

13 yorum:

3prenses dedi ki...

şal hakikaten süper.güzel günlerde kullan,büşranında ellerine sağlık.

GeCe dedi ki...

çok güzel hedyeler güle güle kullan şalın örneğini ben de görmemiştim gerçekten harika bir duruşu var

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Yeldacığım çok güzel hediyelerin iyi günlerde kullan canım.dostluğunuz daim olsun.sevgilerimle...

sesiber dedi ki...

Ne güzelsiniz. Yeldacım güle güle kullan cicini. Büşra'nın da ellerine sağlık, harika bir şal örmüş gerçekten. elin gibi...
Sevgiler ikinize de...

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığı,Çiceğim:))
Beni çok ama çok mutlu ettin.Yazdıkların o kadar güzeldi ki şımardım.Seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana.
İyi dilekte bulunan bütün arkadaşlara da sevgilerimi iletiyorum.

beyaz mendil dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yelda dedi ki...

3 prenses teşekkürler canım

Gece model harika yakından dahada güzel

neslihancım çok teşekkürler canım

sesiber teşekkürler

Büşracım ben teşekkür ederim
herşey için mesaj için çok teşekkürler

http://beyazmendil.blogspot.com/2009/03/yeldaya-sevgiler.html

Adsız dedi ki...

Yeldacım
benim mailime senin bir yorumun geldi.Altında telefon numaran var.
Son 2 yorumunda mailime gelmiş.
Valla birgün telden seni arayıp sürpriz yapabilirm.
Seslerimizi duymuş oluruz.
Sevgilerimi yolluyorum.

dantelistan dedi ki...

şalda flurda harika görünüyorlar hediyelerini iyi günlerde kullan canım böyle dostluklar bu zamanda bulmak zor sizin adınıza sevindim iyi günler

BONCUK HANIM dedi ki...

İnsanların böylesine güzel dostluklara kapılarını açmaları harika bişey. Mutluluğun yazılarına yansımış Yelda. İyi insanların birbirlerini bulması ve böylesine bağlanması kadar güzel ve özel bir durum olamaz.Dostluğunuz daim olsun.Cicilerinde hepsi birbirinden güzeller.Güle güle kullan arkadaşım.

sihirlirloklava dedi ki...

hepsi de çok güzel.güle güle kullan canım...dostluğunuz daim olsun.sevgiler..

Yelda dedi ki...

Orguknit, otomatik ayarlı bazen silmeyi unutuyorum ama bende sesini duymaktan büyük bir mutluluk duyarım canım

Dantelistan çok teşekkürler canım,

Boncuk Hanım, evet canım çok mutluyum, çok mutlu oldum, teşekkürler güzel sözlerin için,

Sihirli Oklava, teşekkürler canım.
sevgiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim benim Busranin ellerine saglik, O kadar tatli biriki samimiyeti ictenligi taa burdan hissediliyor :)) Ikinizde cok tatlisiniz ve dostlugunu daim olsun :)) Hediyelerin muhtesem otesi :)) Gule gule kullan canim benim :))