22 Mart 2009 Pazar

Aşkım AŞKINAY

Bu haftasonum çok mutlu geçti. Tam işten çıkacağım bir paket geldi.
Yelda'nım evet, paketiniz var. Birde baktı paket Hollanda'dan geliyor.
Kim olabilir AŞKINAY.
Daha Büşra'nın hediyeleriyle ayaklarım yerden kesilmiş dolanırken
gelen hediyeler beni mutluluktan dahada havalara uçurdu.
Paketi açtım çok şık güllü bir poşetin içinde özenle yapılmış paketler.
Kartı okudum önce kendimi çok mutlu hissettim bir okadarda ağlamaklı oldum.
Gözlerim doldu.
Mavi, tüylü üçgen paketin içinde bir ruj, çok güzel ambalajlanmış bir nazar boncuğu.
Yazdıklarıyla bağlantılı olması dolayısıyle dahada mutlu etti bu boncuk beni.
Pembe kalpli kutunun içinde çok şık bir kolye, bilezik ve küpeler.
Uçtum tabi. Bu hediyeler biyana bukadar güzel insanlarla karşılaşmış, blog sayesinde tanışmış olmaktan dolayı çok mesudum. Birkere daha söylemek istiyorum ve hep bunu söyleyeceğim heralde. Heryeni gün insanların kalplerindeki güzellikleri görmek kadar mutluluk veren birşey yok insana. Bunu bütün samimiyetimle söylüyorum.
Aşkınay seni tanımış olmaktan dolayı çok mutluyum. Hediyeler için se nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. Hepsi birbirinden zevkli birbirinden şık. Büyük bir zevkle kullanacağım hepsini.
Güzel sözlerinin ise beni nekadar mutlu ettiğini tahmin edemezsin.
SENİ ÇOK ÖPÜYORUM CANIM
Beni çok mutlu ettin, sevindirdin. Allahta seni sevindirsin.
SEVGİLER
Herkese İyi Pazarlar

4 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

güle güle kullan..Aşkınay senin de dediğin gibi çok candan çok iyi bir insan...ben de çok memnunum onu tanıdığıma .sevgiler

beyaz mendil dedi ki...

Çiceğim,senin adına çok sevindim,dilerim her haftan bu mutluluklarla dolar.Sevgilerimle

Yelda dedi ki...

Teşekkürler Sihirli Oklava

Beyaz mendil, çok teşekküre derim canım
Sevgiler

AskinAy dedi ki...

hemencecik yetismesine sevindim gülüm,senin mutlulugun benim mutlulugum demektir güle güle kullan,öptüm seni coook:)