26 Mart 2009 Perşembe

Buzdolabı Mandalı :)) Magnet

Mücevher kutusunu kapladım bitti.
Kestiğim polardan kalan parçalarını da bu şekilde değerlendirmek istedim.
Ortada da imdadıma koşan mandallar vardı.
E onlarda süslenmek isterler düşüncesiyle, Mandala poları yapıştırdım.

Üzerinede çiçek, kelebek ve yaprak şeklinde kestiğim polarları da yapıştırdım.

Arkasınada magnetten bir parça yapıştırdım.
Bitti bile.

Şimdi buzdolabımızda Kuşumun ilk resimlerinden birini tutuyor.
Sizdede oluyormu bilmiyorum. Birşey yaparken başka başka fikirler uçuşuyor kafamda. Onuda yapayım bunuda yapayım.
Ben bu mandal süsleme işinide çok tuttum. Annem ne der mandallarını buzdolabının kapısına taşımama ama devamı gelecek bunların.

Aslında kağıtlardan parçalar keserek mutfakta notlukta yapabilirdim. Bir daha kine onuda deneyeceğim.

Sevgiler

7 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar.ne güzel oyuncaklar yapmışsınız öyle.çok tatlılar.pasaj.com da ürünlerinizi satsanıza eminim ilgi görecektir.çocuğum olsa ben alırım mesela.bu arada ben cantacikiz.blogspot.com adresimdeyim beklerim.görüşmek üzere sevgiler:))

Adsız dedi ki...

zaten varmış hesabınız:))iyi satışlar dilerim.bende pasajdayım.designer adıyla

GeCe dedi ki...

güzel olmuş bu da değişik şekiller yapıp mandallara yapıştırabilirsin kelebek ayıcık vs

kkkk dedi ki...

Cok guzel olmus ozelliklede renklerine bayildim

3prenses dedi ki...

harika.ellerine sağlık.

AskinAy dedi ki...

hic aklima gelmezdi:)mandal'in ne cok seye ise yarayacagi:)emegine saglik canim harikasin:)sevgiler...

gunduz68 dedi ki...

çok şık olmuş emeğine sağlık...keçe konusunda beni de heveslendirdi bu proje...