14 Aralık 2008 Pazar

Engin Bebekle Bayram

Evet Bayramda Antalya'daydık. Engin bebekle hasret giderdik. Bu bayram İstanbul'a gelemeyeceklerini öğrenince bir huzursuz olduk. Gidelim mi gitmeyelim mi diye kararsız kaldık cumartesi günüde çalıştım. Akşam eve gelince iki kazak bir pantalon iki tişört atıp çantaya pazar sabah yola koyulduk. Yolculuk çok güzel geçti yollar güzeldi, pek fazla mola vermeden fazlada hızlı gitmeden babamla ben çift şoför 10 saatte Antalya'daydık. Gelir gelmez Engin'in başında dikildik. Çok güzel olmuş. Tam yutmalık. Şapur şupur öpemeyip sadece koklayarak sevdik diyemeyeceğim bol bol öptüm.
Bir şımarıklıklar, gülücükler, agular bayıldık. Bol bol resim çektim.

Şıkarım Teyzesine bir gülücükler yaptı kaçırmadan çekebildiklerimden bir kaçı.

Altımız açılınca pek keyifli oluyoruz.

Teyzenin kucağınca mışıl mışıl uyudu.

Bazende çok ciddi olduk.
Yavyu fanatiğim benim.

Bayramın 1 günü erkenden kalktı. Annesi güzel güzel cicilerini giydirdi ama bizimki sırtına kadar mıçtı. İkinci takımlar giyinildi aradan yarım saat kadar geçti geçmedi onuda öyle sütten başka ne yediğini çok merak ediyoruz. :) Ailecek bayram kahvaltımızı yaptık bu arada Engin bize müsade etti ve güzelce uyudu. Sonra hep beraber bayramlaştık. Saat 14 gibi teyzeme gittik. Kalabalık bir bayram softasıyla yemeğimizi yedik. Engin ordada çok uslu durarak milleti başına topladı.

Bayramın ikinci gününü hep evde geçirdik havada biraz serindi Enginle zaman nasıl geçti anlamadık.

Bayramın üçüncü günü Antalya'yı turladık biraz hava müthişti. Sahilde turladık. Deniz havası aldık. Kaleiçinde Tophane'de çaylarımızı içtik. Kaleiçinin manzarasını, güneşin batışını seyrettik.

Herşey çok güzeldi bu arada Antalya'lılar bilirler kapalı yol vardır kalenin orda. Orda turlarken bir yüncü bulduk annemle. Üç dört katlı bir mağaza. Elişiyle ilgili ne ararsanız bulabileceğiniz bir yer. İğneden ipliğe, düğmesi kurdelesi Nako'nun bütün yünleri. Bir iki yün, bir kaç metal aksesuar parçası aldık.

Bayramın dördüncü günü Antalya'daki teyzemde geçirdik ve orada kaldık. Cuma günü Engin'i de alıp Lara Sahiline gittik.

Diğer resimler Yarın..

serrose dedi ki...

engin bebek super bir fenerbahceli olarak bayildim giysilerine
sevgiler

beyaz mendil dedi ki...

Merhaba,bayramda ben de Antalya da idim,sizin gezdiğiniz yerler de aynı manzaralar da çay içtim:)Kale içine de doyamadım,orada ki evler çok güzeldi ama ben sizin bahsettiğiniz mağazayı nasıl görmedim:( Bir de o sevimli bebeği görmediğime üzüldüm Allah analı babalı büyümek nasip etsin.

Yelda dedi ki...

Serrose daha ne fenerli kıyafetleri eşertmanları var valla benim yok o kadar

Büşracım hava süperdi bugüzel havayı değerlendirmiş olmamızdan dolayı şanslıyız, belkide aynı zamanda oralardaydık ama insan yüzyüze birbirini tanımayınca
Kale içini bende çok seviyorum oturmak o manzaraya karşı çay içmek keyif veriyor. Mağaza bayram olmasına rağmen doluydu Ali Özkan Yün İplik, çetinkaya mağazasının sırasında birdaha gidersen aklında bulunsun
Sevgiler

nalan dedi ki...

bu senin en güzel bayramınmış desem yeridir değil mi.çok büyümüş çok da şirin maşaallah

Yelda dedi ki...

nalan ablacım çok güzel ifade etmişsiniz gerçekten BAYRAM yaptık Engin Bebekle. Evet çok güzel oldu büyüdü bugün iki aylık oldu.

Unknown dedi ki...

merhaba..
sevdiklerimizle geçirilen bayramlar kadar güzeli varmıdırki?
fanatik tatlışa bittim..ne şeker olmuş..
güzel bir hafta dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Maşallah bebişe Allah analı babalı sevdikleriyle uzun ömürler versin..bu tatlı şeye bi nazarlık iliştirin Rabbim nazarlardan korusun...nazarlığıda benden olsun)