1 Aralık 2008 Pazartesi

KUTU YAPTIM (TAKI, MALZEME vb..)

İşyerinde atılacak olan Cd kutularını alıp içlerine kestiğim polar parçalarını, broş iğnelerini vb. şeyleri koymak için kutu olarak kullanıyordum. Daha önce broşlarımı yaparken aklıma geldi CD kutularını kaplamak.
İlk önce falçata ile cd kutusunun kapağında bulunan çıkıntıyı kesmekle başladım işe.

Evdede polarlarım vardı. Nasıl birşey yapayım öylemi olsun böylemi olsun derken polarları kesmeye başladım.

Yan kısımlarını şerit halinde üst parçayı yuvarlak şeklinde kesip
Üzerlerine kestiğim polarları silikon yardımıyla yapıştırdım.
Yan parçanın iki ucundan diktim ve cd kabına geçirdim, yapıştırmama gerek kalmadı birde plastik silikonla erirmi diyede düşündüm.
Üst kapak sert olduğu için üstte bir problem yaşamadım.


Çok kısa zamanda bitti yapımı. Biraz daha büyüsün Engin için bu yöntemle büyük yoğurt kovasını kaplayıp oyuncak kutusu da yapabilirim. Yazın balkonlar için düz plastik saksılar kaplanabilir. İnsan yaparken aklına birsürü şey geliyor.

Bununla birlikte kalemlikte yaptım.
Onuda bir sonraki yazımle ekleyeceğim.
Sizler takı kutusu olarakta kullanabilirsiniz. Ama ben bu Cd kutusundan çıkarsa yine getireyim eve çünkü adım gibi eminim Yankı bunu görürse oda isteyecek. Evet birsonraki ziyaretlerindeki faaliyet konumuz hazır.
KUTU YAPIMI

17 yorum:

Betül dedi ki...

Çok şık olmuş gerçekten Yelda'cığım, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

serrose dedi ki...

cok ebcerikli ve yaraticisin tebrik ederim

GeCe dedi ki...

valla çok yaratıcısın süslemeler kolay olmasına rağmen çooooooook hoş figürler

mavianne dedi ki...

ne güzel olmuş
ellerine sağlık
yaratıcılığını takdir ettim
sevgiler

Yelda dedi ki...

Betül,serrore, gece, mavianne beğeniniz için çok teşekkür ederim.

eylulbahcesi dedi ki...

çok güzel olmuş polar ve keçe çalşmalarına bayılıyorum eline sağlık

nazardeymesin07 dedi ki...

Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme.Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma ! Güzel bir haftaya en güzel bir şekilde başlaman dileğiyle.http://nazardeymesin07.blogspot.com

sevgi dedi ki...

Harika olmuş Yelda 'cığımm.Çok beğendim bende yapmayı düşünüyorum.Paylaşım için teşekkürler.

hobigiller2 dedi ki...

çok güzel olmuş arkadaşım.ayrıca muntazamda olmuş ilk bakışta polarmı boyamı anlaşılmıyo.hiç potluk yok.ellerine sağlık.güle güle kullan.

DİLEK dedi ki...

kıyamam çok cici olmuş yaaaa... zemin beyaz olduğundan çok iç açıcı olmuş.... bayıldım

GAMZELİ ANNE dedi ki...

çok hoş olmuş...polar ve keçe heryerde herşeyde kullanılıyo ama marifet yakıştırmada..:))ellerine sağlık ...bu arada kızımın sitesini yorum ayarlarını düzenledim tekrar bi bakarsan ve yorumu denersen sevinirim hoşçakal...:))

makhina hobi dedi ki...

çok sık bir şey olmuş 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi özellikle de kozalaklı peçetelikler harikasınız ne deyim :)sevgilerimle

KelebekGibi dedi ki...

Cok sevimli bir kutu olmus, eline saglik iyi fikir etmissin.

orgueli dedi ki...

Çok sevimli olmuş canım ellerine sağlık.

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok yaratıcı eline sağlık..

bahar yorgun dedi ki...

herşey çok güzel ama benim favorim şirin arabalı beyaz kutu çok güzel ellerinize sağlık

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Merhaba,
Bir şey ararken buldum blogunuzu ama saatlerdir geziyorum yaptıklarınızı inceliyorum. Nasılda güzel şeyler yapmışsınız vallahi bravo... Yetenek işte. Tebrik ediyorum sizi...
Sevgiler...