16 Aralık 2008 Salı

PENGUENİM

Bayram seyran, tatil derken birde Antalya'da olduğum için biraz el işini boşladım. Ama yılbaşına kadar full olarak yılbaşı için çalışacağım. Yılbaşı bana her zaman heyecan verir. Çocukluğumuzdan beride hep eğlenceli geçer yılbaşları. Hediyeler almak, onları paketlemek, sahiplerine vermek veya kargolamak acayip zevk veriyor bana.

Organik oyuncakları yaparken Engin için, bir internet sitesinden çıktısını almıştım.

Sıra gelmemişti yapmaya. Yılbaşıda geldi geliyor yapmak istedim. Siyahlar keçe, renkli parçalar polar. Kalıbına göre parçaları kestim.



İlk önce iğneyle ön parçaları diktim. Sonra iki parçayı birbirine birleştirdim.


Evde silikon kalmadığı için pamukla doldurdum içini.

Kırmızı şerit kesip baş kısmına diktim.

Örnek resimde başkısmında top top kartaneleri vardı. Nasıl yapacağım nasıl yapacağım diye düşününce yine yardımıma dut ip koştu. Tek tek toplar yaptım.

Örnektekine uygun biçimde diktim. Aslında biraz daha süsleyeyim mi böyle sade mi kalsın diye tereddütte kaldım. Mesela kalbin içine biraz boncuk işleyeyim mi diye düşündüm ama böyle sade sanki daha güzel. Ne biliyim dedim ya kararsız kaldım.

İşte benim sade PENGUEN'im.

Yılbaşı ağacımıza asarız artık...




13 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık,
penguen tam yılbaşılık
kolay gelsin

makhina dedi ki...

harika olmuş bayıldım bayıldım keçe alırsam ilk deneyeceklerimden,engin bebege de Maaşallah Allah nazarlardan korusun çok tatlı çok sevimli,mutlu günler olsun sevgiler

yıldız dedi ki...

Merhaba,çok güzel bir oyuncak bu böyle.evet sayfa ismimiz çok benziyor hatta ilk açtığımda bende çok şaşırdım.engin bebekde çok tatlı allah uzun ve sağlıklı bir ömür nasip etsin bebişe,kaderi çok güzel olsun ailesinin gurur duyacağı bir evalt olur inşallah.

Yelda dedi ki...

mavianne. makhina hobi, yıldız beğeniniz ve Engin için güzel dileklerinize teşekkür ederim.
Evet bende şaşırdım görünce
ismimin ve soyadımla ilgili kısaltma yapmıştım. :))

GeCe dedi ki...

çok orjinal ve svimli olmuş bayıldım

elay dedi ki...

s.a.
hayırlı geceler,maşallah Engin bebeği Allah nazardan saklasın.çok tatlı.oyuncağı da çok güzel.eleirne sğlık.a.e.o.

dantelistan dedi ki...

ellerine sağlık canım harika bir hediye olmuş iyi günler

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.gerçi yılbaşı kutlamalarını benimsemiyorum ama emeğine sağlık.oğluşun çok tatlı Allah nazarlardan korusun canım

berkbuket dedi ki...

bloğundaki herşey güzelde ben en çok engin bebeği beyendim. ziyaretin ve yorumun için teşekkürler.

Nur dedi ki...

harika olmuş ellerinize sağlık.

ebru dedi ki...

Arkadaşım çok sevimli ve şirin olmuş penguenin.Tam yılbaşı önü onu da ağacına as sevimli sevimli baksın.

Lezzet Gemisi dedi ki...

Merhaba Yeldacım... Ziyaret ve yorumuna çok teşekkür ederim. Yine gel e mi... Penguenin çok şeker olmuş. Emeklerine sağlık canım. Sevgiler...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

çok güzel olmuş yelda...:)