14 Ekim 2009 Çarşamba

ENGİN 1 YAŞINDAAAAA (1)

Kuşum bugün 1 yaşına bastı.
Geçen sene bugün teyze olmuştum.
Geçen hafta annesiyle birlikte İstanbul'dalardı. Bize sürpriz yaptılar. Ama teyze hasta pek yanaşamadı Engin'e. Neyse o arada babaannesine gittilerde bende kendime geldim 3 -4 günde.
İyiki iyleşmişim bol bol kudurduk. Yoldu bütün saçlarımı. Korkuttu beni. Oyunlar çirkinlikler işte eve geldiğimde elimi yüzümü yıkamak için banyoya girmemi bile bekleyemedi pır peşimden banyoya al beni kucağına.

Artık oyuncaklarıyla çok güzel oynuyor. Yeni oyuncaklar kapaklar, pet şişeler.


Evin halini görmeliydiniz. Bütün eşyalar Engin rahat hareket edebilsin diye kenarlı çekildi, dedesi masanın ve annemin makinasının sivri yerlerini köpüklerle kapladı.
Hep çarpacak zannederken teğet geçti hep.
Bu beni korkuttuğu anlardan biri.

Buda dedemizin marifeti. Koltuk minderleriyle oynayınca babamda kuşuma şapka yaptı.


Teyzemlerde gelmişlerdi. Evlerine dönmeden birgün önce ufakbir kutlama yaptık.

Gerçi Engin sıkıntıya fazla gelemediği için çok çabuk bitirdi doğum gününü.

Bizde pastamızı yedik.

Bu haftasonu yapacaklar Antalya'da doğum günlerini. Bizde canlı bağlanırız İstanbul'dan artık.

9 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Ahh kurban olurum o tontişe ben :) Nice güzel, sağlıklı yılları olsun inşallah sizlerle hep birlikte. Sana da geçmiş olsun Yelda'cım, iyileşmişsindir umarım. Öpüyorum canım, sevgiler...

KEYFESEYRAN dedi ki...

Nice yıllara bloguna yeni ugradım geçmiş olsun selamlar

filiz dedi ki...

öncelikle size geçmiş olsun,
ufaklığın da doğum günü kutlu olsun sağlıklı yıllar geçirsin inşaallah.
sevgiler

oytunla hayat dedi ki...

nasılda tatlı.. korkutma fotoğrafındaki bööyüüü duyar gibi oldum :)) nice yaşlara diyelim engine... sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah

Şehnaz dedi ki...

NASILDA TATLI...ALLAH BAĞIŞLASIN...MUTLU YILLAR CANIM...

Syhn dedi ki...

ayy çok tatlı maşallah!!!
Allah analı babalı teyzeli büyütsün inşallah nice mutlu seneler onun olsun!

Nedret dedi ki...

Allah uzun ömür versin.Maşallah nasıl güzel bir bebek.

beyaz mendil dedi ki...

Ay ben onu yerim,maaşallah her geçen gün b,raz daha büyüyor,Allah sağlıklı bereketli uzun yıllar nasiğ etsin.

GeCe dedi ki...

nice yıllara engin çok tatlı olmuş bu bir de tombişlemiş