14 Eylül 2009 Pazartesi

Kağıttan Hasır Kutu

Uzun zamandan beri blogumu yazamadım.
Biraz İstanbulda yaşanan olaylar, müşterilerimizin, komşularımızın veya çevremizdeki kişilerin yaşadıkları olaylardan ister istemez etkileniyor insan. Kayıplar çok ama yinede herşey için şükrediyor insan. Giden canlar için üzülüyor ama kalanlar için şükrediyor insan.
Dedem bizdeydi bu arada ve iftar için konuklarımızı ağırladık. Yankılar bizde kaldılar. Yarın dönecekler. Cumartesi günü için döneceklerdi ama yağışlar var dendi kaldılar. Bizde bol bol faaliyetler yaptık. Kağıttan evler, tokalar yaptık. En kısa zamanda yayınlayacağım ama
bugün geçen hafta işte yaptığım kağıttan kutuyu paylaşıyorum sizlerle.
Kağıtları şerit halinde kesip hasır gibi birbirinin içinden geçirdim asıl yapımı aşamasında çekmiştim ama yanlışlıkla sildim heralde anlamadım makinada kareler ne oldu. Yapımı çok basit ama yinede öğremnek isteyenler için tekrar yapıp kareleyebilirim.


Bu arada işyerinde kullanılmayan bir masa var ve altında A4 kutularının içinde birkaç malzeme.
İş olmayınca çıkartıyorum birkaç bişey yapıyorum kendi çapımda. Oyalanıyorum işte.
Yağmur çamur doğru dürüst kimse gelmeyip iş olmayınca açıldı kutu triko parçaları çıktı ortaya.
Parçalardan kesip yapışkanla kenarlarına yapıştırdım.

Daha önce yine işyerinde yapıp monitorüme yapıştırdığım tavşanlardan birini kutuya yapıştırdım.

Ve kendime işyerinde bozukpara kutusu yaptım.
********
Bugün Engin'in 11'inci ayı. Artık kendi kendine kalkıp yürüyor. Eskiden ekranın karşısında oturuyor görüyorduk. Şimdi görmek hayal oldu. Dolaşıyor artık evin içinde. Oyuncak kutuları boşalıyor. Çekmeceler çekilip karıştırılıyor eller sıkıştırılıyor. Yani artık daha da büyüyor.
Mektubun bir sonraki ay doğum gününde gelecek.
Bu arada yarında benim doğum günüm. Teyzem bugünden kutları. Güzel bir güne geliyor doğum günüm.
Herkese güzel bir hafta diliyorum.
Sevgiler

11 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

kitap çantaları da çok güzelmiş
burada yaptığın kutuyu da çok sevdim
ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

canım bizlerde çok üzüldük hatta hl fazla haberlere bakamıyorum ama inş bunlarda düzelecek ALLAH BETERLERİNDEN korusun gelen mala gelsin diyip teselli ediyoruz elimizden başka ne gelirki zaten


yaptığın kağıttan kutuda çok güzel olmuş ellerine sağlık böylece o kullanılmayan kaıtlar değerlenmiş oldular

Neslihan Akçay Topçu dedi ki...

kutu çok hoş olmuş, ellerine sağlık...doğumgününde kutlu olsun, yeni yaşın istediğin ne varsa sana getirir umarım.

hobi dünyası dedi ki...

Harika bir şey olmuş ellerine sağlık,sevgiler

Unknown dedi ki...

Bayıldım ne güzel bir tasarım geri dönüşüm olmuş bunu bende uygulayacağım güzel bir hediye olur çocuklara herkeze o güzel ellerinize sağlık sevgiyle kalın...

Nur dedi ki...

çok şeker olmuş kağıttan olduğuna kim inanır. ellerine sağlık canımm

Duru Günaçan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Duru Günaçan dedi ki...

bende ayliz gibi haberleri izlemiyordum hatta genelde tv izlememde bu gece bir bakayım dedim bakmaz olaydım. 6 yaşında kız gölde kaybolmuş 6 gündür bulamıyorlar ailesine allah sabırlar versin:(

yeldacığım seninde kutun çok güzel olmuş.kağıttan olduğuna inanamadım.sanki plastik gibi duruyor.
bu yandaki slide showdaki bebek yeğenin mi yoksa senin mi?
ben orayı hala anlamış değiliiim:)) maşallah nazar değmesin, çook şirin ve güleryüzlü bir bebek:)

beyaz mendil dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık hayatım.İçinide doldurmuşun,inşallah bereketli olur ve taşar.Sevgilerimle

beyaz mendil dedi ki...

Ziyaretime gelirmisin:)))))))))))

Unknown dedi ki...

Kandiliniz mubarek olsun.
Sevgiyle kalın...