20 Eylül 2009 Pazar

HERKESE İYİ BAYRAMLAR

Herkese İyi Bayramlar.
Bir ay önce günler uzun, havalar sıcak nasıl tutacağız bu orucu diye düşünürken Allah yardım etti ve sonunda bayramada ulaştık. Bu ay hem çabuk geçti hemde güzel. Tek beni sarsan uykusuzluktu. Son haftalarda artık gecede kalkmamaya başladım. Ama yinede uykumu aldım diyemem. Nedense geç yatılıyor erken kalkılıyor.
Ama ne mutlu ki sonuna gelip bu bayramada erdik.
Dünde bahsettiğim gibi temizlikler yapıldı, tatlılar zeytinyağlı dolmalar sarıldı.
Aşağıdan (Eminönü) tazecik kahvelerimiz şekerlerimiz, çikolatalarımız alındı.
Kapıya gelecek çocuklar için şekerler hazırlandı.
Gerçi kutunun birtanesinin yarısı eve gelene kadar yolda ufaklıklara çoktan dağıtıldı.
Diğerleri rafyalarla bağlandı.
Bir kısmı şekerler, eticinler, tofitolar vb. gülümseten hediyelerle kutulara konup çoktan kargolanıp sahiplerine ulaştı.

Ve fotoğrafta birçoğu paketlenmeden dursada, şimdi hepsi hazır vaziyetteki hediyeler sahiplerini bekliyor. Kız çocuklar için taçlar, tokalar, erkek çocuklar için , Teyzeler, kuzenler, yiğenler için çoraplar üzerlerine isim kartları yazılarak paketlendi.
İşte hazırlıklardan birkaçı bunlar. Güzel hazırlıklar. Paketleri ve şekerleri hazırlarken yüzlerindeki tebessümü şimdiden görebiliyorum çocukların.
Bayramlarda Çocuk olmak var aslında...
Hepinizin bayramını en içten dileklerimle kutluyor, şekerler gibi renkli, tatlı, güzel bir bayram diliyorum. Kucak dolusu sevgiler.

18 yorum:

Demet / Demetoloji dedi ki...

gercekten cok ince dusunulmus, cok begendim :) sana da iyi bayramlar dilerim yeldacim :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım hediyelerin çok hoş ve özenle hazırlanmış.Onların yüzündeki mutluluk bana yetiyor zaten.Bana yaptığın ziyaret için teşekkür ederim.Hayırlı dostluklara Yelda'cım.
Hayırlı bir bayram seninle olsun.
Sevgiler...

MAVİANNE dedi ki...

iyi bayramlar
bu şekerler ne kadar güzel
çok düşüncelisin
güzel bir gün diliyorum

MAYdesignorg dedi ki...

İyi bayramlar......

Yelda dedi ki...

Çok teşekkürler arkadaşlar
E bu bayram çocukların bayramı
onları mutlu etmek lazım şekerler onlar için hazırlandı ve inanılmayacak hızla çoğu bitti şu saatte. Tutup arkadaşlarını getiriyorlar görmelisiniz

Çok güzeller ya..

ebrulikedi dedi ki...

hediyeler çok güzeller.eline sağlık.iyi bayramlar:)

Saniye's handcraft dedi ki...

fikrin çok hoş iyi bayramlar sevgilerimle

Paşa dedi ki...

nice nice bayrammlara emin önünden kahve mi dedinnn:)))))

nrhnmrl dedi ki...

canım ne güzel şeyler hazırlamışsın benim çocuklarıda sizin kapıya yollasam :)bayraımın kutlu olsun nice mutlu güzel bayramlar nasip etsin Allah sevgiler yeldacım

Magia da Inês dedi ki...

Olá amiga!
Passei para rever seu cantinho e as novidades...
Seu trabalho continua lindo, criativo e muito alegre!
Parabéns!!!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Um ótimo começo de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Yelda dedi ki...

ebrulikedi çok teşekkürler

Yelda dedi ki...

Saniyecim çok teşekkürler iyi bayramlar

Yelda dedi ki...

Paşacım Evet kahveler Eminönünden ama Mehmet efendi değil İHSAN EFENDİ en güzel kahve, mehmetefendi çok kavruk kahvesi
İHSAN EFENDİYİ tavsiye ediyorum
Sevgiler

Yelda dedi ki...

Nurham Meralcim Yolla çocukları olmadı kapımız sizlerede açık herzaman bekleriz
İyi bayramlar canım

Yelda dedi ki...

Magia thank you

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harikasın canım..
kendimi gördüm sizlerde :)))
bu alışkanlıklarımızı, adetlerimizi mutlakaa ve mutlaka yarım elma, gönül alma yapmalıyız..
çok sevgilerimi iletiyor, göreceğin nice nice bayramlar diliyorum yeldacığım...
sevgiler.

Stil Direktoru dedi ki...

Geçmiş bayramın kutlu olsun canım, dün döndük tatilden ara ara geziyorum blogları enfes bir jest olmuştur bu eminim ki şimdilik sevgiler

beyaz mendil dedi ki...

Harikasın walla,keşke ben de kapıya gelebilseydim:))O şekerlere bayılırım ben...