31 Ocak 2009 Cumartesi

MİM 4x4

HANDİSH tarafından mime davet edildim..
Kendisine çok teşekkür ediyorum.
Ve yanıtlamaya çalışıyım
Yaptığım 4 iş :
-Kitap okumak
-Grafikerim bilgisayarda tasarım ve çizim yapmak
-Silikon tabancasınıda kullanarak El işleri yapmak
-Sabah işe gelip akşam eve dönüş
Defalarca izlediğim 4 film :
- PRETTY WOMAN (Özel Bir Kadın)
- ER RYAN'I KURTARMAK
- YEŞİL YOL
-Kezban Pariste
Yaşadığım 4 yer :
-İstanbul
-İstanbul
-İstanbul
-Birçok yere gezmek için gitsemde, hergün trafiğinden, insanlarından vs. şikayet etsemde yine yaşayacağım yer İSTANBUL
İzlediğim 4 tv programı :
-Yaşamdan Dakikalar
-Star TV Haber
-Seffaf Oda
-Asi, Elveda Rumeli, Annem vs. diziler.
Tatil için gittiğim 4 yer:
-Antalya Kemer Kındılçeşme Orman Kampı
-Fethiye
-Senelerce foklör oynadın daha öncede bahsetmiştim. Folklör sayesinde gezmediğimiz ülke kalmadı. İspanya, Fransa, İtalya, Belçika, Holanda, Macaristan vb. hersene yaz tatillerimizi bu folklördeki seyahatlere göre ayarlardık. 40 - 50 kişilik arkadaş grubunuzla tatil.
Çok güzel anılarımız çok güzel arkadaşlıklarımız oldu bu sayede, bazen de yabancı ailelerimiz. Anlatırken o günleri özlediğimi hatırladım birden.
-EVİM
Sevdiğim 4 yemek:
-Patates Kızartması
-Fırında Makarma
-Kremalı Mantar Çorbası
-Yemekten sayılırmı ama MISIR'ın her hali
(Konservesi, haslaması, patlamışı vb.)
Hemen şimdi olmak isteyeceğim 4 yer:
-Antalya Engin bebeğin yanı (zaten siz bu yazıyı okurken ben Antalya'da olacağım Allah Kısmet ederse)
-Deniz ve güneşin olduğu herhangi bir yer farketmez
-Güzel bir manzarası olan yer olabirir vee
-Yatağım
Bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer:
_ Bilmem enteresan bir soru Eğer düşen yağmur tanesi bir işe yarayacaksa
iyileşeceklerine dair gönüllerini ferah tutmaları için hasta çocukların kalbine
Bende kabul ederlerse 4x4 mimime Büşra, Ebru, Boncuk, Ayça 'yı davet ediyorum
İyi tatiller herkese

2 yorum:

Adsız dedi ki...

amanııın :D ilk defa mimlendeim ve çooooook mutlu oldum cevapları sitemde bulabilirsiniz çoooook teşekkür ederim size de iyi tatiller


boncuk19932811.blogcu.com

Moonish (moonsun) dedi ki...

Bu mimler gercekten ise yariyor :)) Yeldacim seni daha da yakindan tanimis olduk boylece :) Kocaman opuyorum seni :)