21 Ocak 2009 Çarşamba

FOTOĞRAF ALBÜMÜ

Sizlerin bloglarını hep severek takip ediyorum. Kimi zaman bana çok güzel fikirler veriyorsunuz. Geçen gün çocukla çocuk'un sitesinde duvar kağıtlı defter projesini okurken daha önce yaptıkları albüm ve deftere yönlendirmişler. Devamlı takip ederim ama nasıl olduysa gözümden kaçmış. Çok hoşuma gitti evdede birsürü boş albüm olduğu için bu şekilde değerlendirmek istedim bende.


Kapak kısımları biraz daha dik ve dolgun dursun kapak boyunda elyaf kestim.


Silikon yardımıyla bu sene moda olan :)) kumaşla kapladım.
Bu senenin modasına uyması şart.


Üzerine aksesuar olması şart 3 çiçekte kapağına yerleştirdim.

Ve içine fotoğrafları yerleştirince kapaklar ayrılmasın diye açma yerlerine uygun renkte kurdele tutturdum ve fiyok yaparak bağladım.



Fotoğraftaki çerçeve (çerçeve, albüm) Kuzenim bana almış çok beğendim çok hoşuma gitti ama hiç gerek yoktu. Geçen gün görümcesinin nişanı için lavanta kesesi yaptığım kuzenim. Çok yorduk seni diyerek teşekkür mahiyetinde almış. Dediğim gibi hiç gerek yoktu telefon açıp teşekkür etmişlerdi. Telefon açarak teşekkür etmeleri herşeye değmişti zaten. Ama çok hoşuma gitti çok teşekkür ediyorum. Büyük bir zevkle kullanacağım.

23 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Tatlım çok şık bir çerçeve, albüm de çok güzel olmuş ellerine sağlık...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Yeldacim, cok sik, renkler ise tam modaya uygun :)) Seviyorum ekose kumaslari :)) Icine ailece hep mutlu anlarinizin resimlerini koyun :)) Kucak dolusu sevgiler benden sana Yeldacim :)

MAVİANNE dedi ki...

yaaa çok kıskanıyorum ben sizleri
ne güzel yaratıcı şeyler yapıyorsun
maşallah

Yelda dedi ki...

Ayçacım beğenin için teşekkürler,

Moonsun, Güzel dileklerin için teşekkürler meleğim benim,

mavianne beğendiysen sanada yapabilirim :))

GeCe dedi ki...

çok hoş olmuş ellerine sağlık bende de var böyle birsürü albüm

nazardeğmesin07 dedi ki...

çok şık olmuş arkadaşım ellerine sağlık bende yaptım bir tane kardeşimin nişan fotoğrafları için gelin gibi süsledim bembeyaz inşallah sırası gelince yayınlarım bende

Yelda dedi ki...

nazardeğmesin07
Kimbilir ne şık olmuştur
Merakla bekliyorum

duygu dedi ki...

işte bir güzellik daha... ellerine sağlık harika olmuş. kimbilir sizin fotoğraflarınız da içine yerleşince ne kadar sevimli olacaklardır.
tebrikler.

serrose dedi ki...

Vallahi super olmus yaa silikon tabanci almak istiyorum seni her okudugumda :))
ellerine saglik

Yelda dedi ki...

duygucum teşekkürler,

serrore ilk aldığım silikon tabancası elimde patladı allahtan atıverdim elimden, alacaksan bu konuda dikkatli olmalısın, kısa kablolu almamasına dikkat et
bende elimden düşüremiyorum pırt pırt yapıştırıyorum herşeyi

Nur dedi ki...

harika bir fikir bu fotoğraf albümlerinden bendede çok var ama görüntüsü hoşuma gitmediği için kullanmıyorum bende bu şekilde süsleyip kullanabilir. Ellerine sağlk..

becerikliminikler dedi ki...

bayıldım ben yaratıcılık başka bişi tabii:)))))))

Yelda dedi ki...

Nurcum eminim seninki daha güzel olacak, merakla bekliyorum

becerikliminikler, çok teşekkürler canım güzel yorumun için

embir dedi ki...

Albümün de çerçevende harika gözüküyor. Bir ajanda da ben kaplasam süper olacak.

beyaz mendil dedi ki...

Yelda'cığım,ellerine sağlık,benim de albüme ihtiyacım var ama çok büyük ve en az 10 tane olmalı:)Resimlerim kocaman bir valizin içinde bekliyor.

cicibici bişeyler dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık çok şık durmuş!

Bitki Cadısı dedi ki...

çok şık olmuş canım,bende de bir sürü alüm var kaplamak iyi fikir,sen zaten bu işte usta oldun.Çok beğendim.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Yelda, çok güzel olmuş albümün, ellerine sağlık Güle güle kullan. Ekose kumaş, kurdela ve çiçeklerle çok şık olmuş. Ayrıca albümü beğenmiş olup, uygulayıp paylaşmandan da çok mutlu olduk.

Hayatın Ressamı dedi ki...

bayıldım süper bir fikir .basit bir albüme bu kadar kişilik ve kalite kazandırılabilirdi ancak.tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

bayıldım arkadaşıma hediye yapmak istiyorum.ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Yeldacım merhaba
ne kadar güzel bir buluş bu böyle emeğine sağlık.
Sık sık görüşelim iyi akşamlar.
Bloğuma ekledim seni.

nrhnmrl dedi ki...

ellerine sağlık yelda harika görünüyor içde güzel fotoğraflarla dolsun inşallah :=)

eso dedi ki...

merhaba yeldacım seni yeni keşfettim ve yaptıklarını çok beğendim hemen sık kullanılanlarıma ekledim seni sana bişi danışacağım canım ben bi kaç kere seninde bu kullandığın mum silikon tabancalarından aldım.tam iki tane bilindik yapı marketten ikiside iade oldu ısınmıodu küçüğün bi büyüyüğünü aldım oda aynı iade aldılar rica etsem bana nerden nekadara ve ankarada nerde bulacağım hakkında bilgi verirmisin sihirli ellerle konuşmuştuk ama oda tabancasını bulamadı yardımcı olursan çokkk bahtiyar olacağım