30 Aralık 2008 Salı

Yılbaşı Atkısı

Hande'ye yılbaşı hediyesi hazırlayınca kardeşi Hamdi'yede birşeyler hazırlamak istedim ne yapayım ne hazırlayayım diye düşünürken aklıma atkı yapmak geldi. Polar kumaştan uzun bir parça kestim.

Uçlarını sülfile makasıyla kesip püskül yaptım.


Daha önce yaptığım yılbaşı süslerinden birkaç tane daha yaptım atkı için.
Üzerlerinde teğelledim.

Dut iplerdende kar taneleri yaptım.
Çarşıdan polara uygun birde şapka aldım.
Kargo'ya verilip Denizli'ye gönderilmek için hazır.

Bunlarda ablası Hande'nin hediyeleri.

Umarım beğenirler.
İyi günlerde kullansınlar.

3 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Sevgili Yelda günaydın, bence beğenirler. Hepsi birbirinden güzel. Ellerine sağlık :)

GeCe dedi ki...

çok güzeller eline sağlık

~PakKaramu~ dedi ki...

Happy new year