28 Ocak 2009 Çarşamba

YAKA İĞNESİ (Broche)

Geçen hafta annem arkadaşlarıyla buluşacaktı. Hepsine Yaka iğnesi yapmaya karar verdim.


Kumaşlarım ve yaka iğnelerim vardı büyük bir zevkle farklı renklerde yaptım.


Kumaşları kare şeklinde kestim.




Köşeleri fotoğraflardaki gibi katlayarak üçgen oluşturdum ve teğelleyerek üç tanesiyle yaprakları oluşturdum.

Dikdörtgen bir parçayı ikiye katlayarak, teğelleyip büzdükten sonra çiçeğin ortalarını oluşturdum. Ve iki parçayı birleştirip diktim.
Broşları yaparken bir taraftanda Büşra ile konuştuk bol bol.

Banada kendisiyle konuşmak iyi geldi umarım kendisine de iyi gelmiştir.





Evet broşum hazır.


Bu broşdan 10 tane hazırladım. Ama hepsini poşetleyip çekeyim diye düşünürken toplu halde fotoğrafı yok renkli renkli çok hoştular.

İlk önce ev sahibine vermiş annem. Herkes çok beğenmiş. Herkesede birer tane olduğunu görünce çok sevinmişler.


Hepsi iyi günlerde kullansın.

6 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Bunlar cok seker Yeldacim :) Eminim sahipleri de cok mutlu olacak :)) El emeginden daha guzel bir hediye olamaz sanirim :))

serrose dedi ki...

Ellerine saglik cok guzel olmuslar vallahi full yeteneksin haa :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne guzel dusunmussun eminim çok begenmişlerdir.

SMİLENA dedi ki...

çok hoş gerçekten...

embir dedi ki...

Çok ama çok sevdim, ne kadar güzel, yapılışını fotolamanda süper olmuş, yarın broş iğneleri alınacak ve bunlardan yapılacak, acaba hemen mi denesem???
Paylaşım için çok teşekkürler, ben bunlara ba yıl dımmm :)

Adsız dedi ki...

çook güzel eline sağlık