9 Ocak 2009 Cuma

SAKSI SÜSÜ

Biryerlerde görmüştüm tam hatırlamıyorum nerede gördüğümü renkli kartonlardan yapmışlardı ordada ama tuvalet kağıdı rulosundan denemek istedim. Aslında bittikten sora aklıma geldi keşke sulu boya veya başka boyalarla boyasaydım daha iyi olurdu belki ama
ilk deneme için fena olmadı bence.
Ruloyu ortadan ikiye katlayıp 1 cm eninde kestim.
Broş yaptığım çiçekten ve renkli polarlardan yapıştırdım.
Arkasına daha dik dursun diye yıldız şeklinde kestiğin kumaşa yapıştırdım.
Mangal yaptığının ince tahta çubuktan yapıştırdım.
Saksı süsüm bitti.
Saksılarda süsü çok seviyorum yazın balkonda çiçeklerin arasında, saksılarda çok hoş duruyor.
Evde korkuluk, rüzgar gülü, arılı vb. olan hazır aldıklarım var.
Evet bu yaz balkonunda saksıları olan ahbaplara hediyem bu saksı süslerinden olacak.
Ama bu sefer renkli boyayacağım.

10 yorum:

leyya dedi ki...

maşllh arkadaşım yaa ne çok iş çıkarmışsın..çöp ev olayına güldüm zira benim evdede aynı durum sözkonusu.. neyse ki çanta vs olayına girince hepsinin işe yaradıgını görüyorum ve ben bu günler için hazırlamışım kendimi babından moral buluyorum))hediyelik eşya fikrini destekliyorum bence de sana yakışır bu iş..
keçe adresi için çok tşk ler.ben metresini 7.5 liradan almıştım ama baktım daa hepsi tek enmişler.çift en olanlarını da ümraniyede bulmuş almıştım onlarda 15 lira civarı.acaba senin adreste daha mı hasaplı.hoç buldugumu aldıgım için şu an stoklarım full)ama ilersi için gerekli olabilir.selam gönderiyorum.eline sağlık diyorum bide tabii..

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Bloğuna bayıldımmm.Çok severim el işlerini bir kaç tanesini bende deneyeceğim.Sanırım ilk çiçek süslerini yapacağım.Tebrik ederim sizi.CD kutusu bizim işyerindede var ondanda kızıma takı kutusu yapacağım.Takipcinizim.
Ellerinize sağlık.

Sevgilerimle*

Yelda dedi ki...

Hadiye
Blogumu ve yaptıklarımı beğenmenize çok sevindim
Yaptıklarım sizlerinde yapabileceği şeyler zaten
Sizinkiler daha da güzel olacaktır eminim
Sevgiler

Adsız dedi ki...

süpersin ya maşallah fikir makinesi gibisin:) eline saağlık

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ellerine saglik Yeldacim :)) Cicek cok guzel :)) Hani su rugar gulleri var ya, ondan da yapilabilir bu sik ciceklerden :)) Saksim yok yaa, aklim baska turlu kullanim alanlarinda :))

embir dedi ki...

blogcular seninle gurur duyorrr, yelda buraya yumruk havaya, süper çalışmalarına bir yenisini eklemişsin yeldacım çok güzeller. Kocaman öptüm.

Cocukla Cocuk dedi ki...

harikasın çok yaratıcı

Yelda dedi ki...

Eylül bahçesi, moonsun, çocuklaçocuk, embir yorumlarınız için çok teşekkürler

Embir çok utandım çok mutlu oldum
Sevgiler herkese

Adsız dedi ki...

Yelda'cım merhabalar.

Bu yazını okuduktan sonra bu sabah
tuvalet kağıdı rulosunu değiştirdiğimde nasılda kolayca çöpe attığımı düşündüm.
Valla bundan sonra biriktireceğim.
Harikasın kardeşim.
Gerçekten çok hoş.
Saksı şenlenmiş resmen.
Emeğine sağlık.

Unknown dedi ki...

evet gerçekten çok güzel olmuş eline sağlık. ben daha yeniyim ama çok yaratıcı ve ilginç çalışmalarım var en kısa zamanda sizlerle paylaşıcam inşallah:D