7 Mayıs 2012 Pazartesi

Kutu Kaplamaca, Geri Dönüşüm



Herkese İyi haftalar diliyorum, yorucu yorucu olduğu kadar güzel bir hafta sonundan sonra çalışmak hoş değil bugün benim için ama ne yapalım çalışacağız artık. Bugünü atlattık mı problem yok :))


Geçen gün kapladığım kutuları anca paylaşıyorum sizlerle.
Malum blogumu takip edenler Mısırı nekadar çok sevdiğimi bilirler. Kış günleri geride kalırken konserve kutularıda birikti. Bu seferli konserve kutuları SUPERFRESH 'in kutularıydı kağıdı çok çabuk soyuldular.


Daha öncede kaplamıştım konserve kutularından. 
Atılacak malzemeleri değerlendirmek hoşuma gidiyor. Bu kutularda öyle oldu. Bir tanesi hediye edildi bile.
Şarkı söyleyen kuşlar olan parça penye parçalarım vardı. Kuş seslerinin yoğun olduğu bu bahar günlerine kısmetmiş kullanmak.

Konserve kutuları kağıtlarından ayrıldı. Silikonlarla kumaşları kaplandı. Organze kurdele ve boncuklarla süslendi. Ben içine hediyelerimi koyup hediye kutusu olarak kullandım. 
Makyaj malzemelerinizi koyabilirsiniz, kalem kutusu vs. olarakta yapabilirsiniz sizlerde.

6 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

çok şirin olmuş ellerine sağlık

hobivakti dedi ki...

Çok şirin olmuş, ellerinize sağlık. :)

ANTİGONE dedi ki...

çok şirin olmuşlar!

MAVİANNE dedi ki...

çok güzel olmuş
bayıldım :)

nalan dedi ki...

Pek neşeli olmuşlar ,pek güzeller.
Eline sağlık.

Yelda dedi ki...

çok teşekkürler beğeniniz için
Sevgiler