12 Mart 2012 Pazartesi

Le Petit Prince Kitap Broşlar


Yaptığım Küçük Prens aksesuarlar beğenilip tükendikçe yeni yeni alsesuarlar ve modeller yapmak insanı gerçekten mutlu ediyor. 
Pasajın satışlara kapanmış olması benim için iyi olmadı. Nedenine gelince devamlı gelen mesajlara gün içince cevap verememenden kaynaklı bende bir sıkıntı yaratıyor. Gerçi akşam mesajlarla alıcıları emeksensine yönlendiriyorum ama mesaj bırakanları bekletmek hoş olmuyor.

Şimdi pasaja iletişim maillimi yazdım bakalım belki daha kolay olur.
Bu haftasonuda bu aksesuarları yapıp emeksensine ekledim.
Bu broşlara sahip olmak isteyenler
yelda.emeksensin.com  adresine...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok tatlılar yaa:)
küçük prensi bu yasımda hala ben bile seviyorum emeğine sağlık:)
http://stylishwho.blogspot.com/

Yelda dedi ki...

Sevilmeyecek gibimi :)))