9 Kasım 2011 Çarşamba

POPART BROŞLAR

Herkese iyi bayramlar diliyorum öncelikle.
Siparişler, iş güç bayram hazırlıkları derken ara yine uzadı. Bu arada yakında markafoni'de başlayacak satışımız için ürünler hazırladım. Biraz yordu ama zevk alarak yapınca insan yorgunluğu hissetmese de blogu aksattım bu arada.
Arada gelen siparişler ise mola niteliğinde olsada sahiplerine ulaşınca gelen mesajlar insana doping oluyor. Onları ilerleyen günlerde paylaşacağım ama bu gün sizlere benim çok sevdiğim pasajımda daha önce kolyelerini yapıp satışa sunduğum POPART desenli broşları paylaşmak istiyorum. Bu POPART serisinin bir çoğu MARKAFONİ için hazırlansada pasajıma da yapıp ekledim.
Umarım beğenmişinizdir. Popart bir broşum olsun diyenler için buysun pasajıma.
Birçok hediye seçeneğiyle
http://yelda.pasaj.com 'da

Sevgiler

1 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok ciciler:)