2 Şubat 2011 Çarşamba

KALBİMİN ANAHTARI ve kurtların dökümü




Bu ara bayağı yoğundum. Yapmam gereken birsürü çiçek, fiyonk ve broş vardı. Çok şükür teslim ettim sahibine. Cumartesi günüde yorgunluğumu atmak için Lisedeki arkadaşlarımızla olan geleneksel toplantımıza gittim. Ama busefer eşli olacaktı yemek. Benim gibi bekar arkadaşlarım vardı ama yinede sıkılırmıyım diye düşünerek gitsemde hiç sıkılmadım. Çok eğlendim. Bol bol kurtlarımı döktüm. Aşağıdaki fotoğrafta kurtların dökümü sırasında çekilmiş.
Ne içti bu kız diyolar ama ben Kolayla dağıttım ortalığı.

Oh rahatladım vallahi. Bu beni epey idare eder.

6 yorum:

ebru dedi ki...

Sefan olsun arkadaşım. Çok iyi olmuş. Stres atmışsın. Senin adına çok sevindim. Oynarken benim içinde iki kıvırtsaydın keşke. Öpüyorum seni.

Sara dedi ki...

Muy lindo Yelda, me encantó. Besos.

Nilgün Komar dedi ki...

sefan olsun!!!!!!!! süperrrrrrrrrrrrrrrr

minikmini dedi ki...

sevindim arkadaşım,ne güzel döktürmüşün öyle,neşen daim olsun canım :)

Yelda dedi ki...

Ebrucum okadar kıvırdım ki sana bana herkese yeter, bende seni öpüyorum

Gracias, Sara. El tuyo

Nilgüncüm teşekkürler

Minecim canım teşekkürler

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ohh yandan yandan:)