19 Ocak 2011 Çarşamba

SON İHTAR, SAVCILIĞA SUÇ DUYURUSU

Bloğumdaki ürünlerin aynen başka bir sitede yayınlandığından bahsetmiştim.
Yazdığım yorumlara rağmen ısrarla yazılarım yayınlanmaya devam ediyor.
Bu arada bende boş durmadım arkadaşlar. Epey araştırdım. Êmniyetten aldığım bilgiler ve Çatı katı İlkay'ın yazısı yol gösterdi. Benim gibi bu konudan madur olanlar için İlkay çok güzel açıklamış yapmanız gerekenleri. Bende son bir ihtar niteliğinde mail attım umarım dikkate alır. Çünkü bu konuda çekinmeyeceğimi beni tanıyan herkes bilir. İkincisi bu benim için hiçte zor olmayacak. İstanbul Valiliği Emniyet'ine çok yakın çalışıyorum bunuda bilirler.


Buradan da kendisine mesajımı yineliyorum.

Daha öncede belirttiğim gibi blog yazılarımın izinsiz kullanılmasından dolayı duyduğum rahatsızlığı bildirmiştim. Bu süre zarfında bende boş durmadım haklarım konusunda bilgiler aldım. Gerek blog arkadaşlarımdan gerekse emniyetten.
http://babyh23.blogspot.com/search/label/savc%C4%B1l%C4%B1%C4%9Fa%20su%C3%A7%20duyurusunda%20bulunmak
Haklarım konusunda epey bilgilendim. Bu konuyla ilgili size son ihtarımdır. Yazılarımı silmeyip yayınlamaya tekrar ettiğiniz takdirde hiç çekinmeden dilekçemi Emniyete teslim edeceğimden emin olabilirsiniz. İyi akşamlar.

Evet böyle arkadaşlar
Sizde bu emek hırsızlığına ne olursa olsun göz yummayın diyorum.
Yapmanız gereken sadece bir dilekçe vermek. Gerisi kendiliğinden geliyor zaten.


Eğer sizde

4 yorum:

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Elinden geleni ardina koyma canim cok haklisin bu konuda gerekeni yap, en azindan tekrar denemeye cesaret edemezler.. Insanin zoruna gidiyor yaptiklarini yazilarini hatta ve hatta bütün blogunu alip baska bir blogda yayinlanmasi sanki kendi bloguymus gibi.. Cok öptüm canim sanmaki blogunu takip etmiyorum yorum birakmasamda hergün göz geciriyorum bunu bilmeni ister ilk izledigim begenerek takipde kaldiim boglardan biri seninkide :) Hatta ilk göz agrim diyebilirim buna ordan Cati kati ilkayin blogu oldu inan hayranlikla takip ediyorum artik hayatimin bi parcasi oldunuz heheee.. Cook öptüm canim benim allaha emanetsin ..

GÖNÜL dedi ki...

emek harcamadan yaşamaya alışmış insanlar bunlar nasıl yapabiliyorlar aklım almıyor kesinlikle devam canım sevgiler:)

lindaxx dedi ki...

location'u ingiltere serverının. ve ayrıca alan adı da yurtdışı. Kullanıcısı da büyük ihtimalle yurtdışında. İnterpole versen belki bulurlar:) bulunca ne yapacaklar onu da çok merak ediyorum.
ÇATI KATInın kazandığı bir dava var mı? veya başka birşey?? sadece emniyet müdürlüğünün birkaç bilgilendirmesi ve üzüntüsünü gidermesi o kadar.

Bakın o kadar dizi sitesi var orjinalinden hariç. bedavaya izletiyorlar. insanlar TV İZLEMEK YERİNE BU SİTELERDEN izliyorlar dizilerini ve Çok çok Haksız kazanç elde ediyorlar. Bu dizi sahipleri de SİZİN GİBİ ellerinden geleni ardına koymuyorlar. ama elde ne var? koccaman bi 0(sıfır)

Ben bunun canlı sahidiyim. bir dizi firmasının 4 adet avukatı birleşmiş mail atıyorlar arkadasıma. konu şu: Yayına devam ederseniz büyük cezalar alırsınız-SON İHTARIMIZ-Hakkınızda dava açılacaktır-falan filan. Tuhaf olan site hala yayında ve 4.senesi doldu. KV Pusu dizisinin avukatları bile bu kadar yapabiliyorsa diğerleri nereye kadar gidebilir ki siz düşünün.

Sizinkisi ise Belki vazgecebilir Sebebi ise konularınız üzerinden hit alamamış olmaktan. sitesinde en çok okunanlardan görünüyor hit alamadığı. kazanc elde etseydi zaten hayatta kurtulamazdınız :)

Sağlıcakla kalın umarım birşeyler anlatabilmişimdir.

minikmini dedi ki...

tekrar çok geçmiş olsun canım,inşallah hak yerini kısa zamanda bulur ve bu tür olayların bir sonu gelir...